سرمایه‌های انقلاب را به‌درستی تربیت کنیم
کد خبر: 4059143
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

سرمایه‌های انقلاب را به‌درستی تربیت کنیم

امام‌جمعه ملایر گفت: بهترین و متخصص‌ترین افراد را در حوزه پرورشی باید گماشت تا جوانان امروز را که سرمایه‌های انقلاب هستند به‌درستی تربیت کنند.

دیدار امام جمعه ملایر با رئیس آموزش پرورشبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر، امروز، دوم خردادماه در دیدار با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه نگاه اصلی در تربیت دانش‌آموزان باید نگاه تربیت دینی باشد، اظهار کرد: بهترین و متخصص‌ترین افراد را در حوزه پرورشی باید گماشت تا جوانان امروز را که سرمایه‌های انقلاب هستند، به‌درستی تربیت کنند.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب مهدی عابدینی‌نیا به‌عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه تعلیم و تربیت از سنگرهای مهم و در خط مقدم است، بیان کرد: دشمن جوانان ما و فرهنگ ما را نشانه رفته است، زیرا دشمن با تسخیر فرهنگ ما هویت ما را خواهد گرفت و در جنبه‌های دیگری همچون علم و اقتصاد و اجتماع نیز بر ما مسلط خواهد شد.

مهدی عابدینی‌نیا نیز در سخنانی با اشاره به وظیفه خطیر تعلیم و تربیت بیش از 41 هزار دانش‌آموز شهرستان ملایر، گفت: با توکل بر خدا و در سایه‌سار عنایات امام عصر(عج) و همکاری و دعای دوستان تمام تلاش خود را در مسیر اعتلای آموزش و پرورش به کار خواهم بست.

وی با بیان اینکه بهترین دوست کسی است که عیوب انسان را بیان کند از امام‌جمعه شهرستان خواست تا با نقدهای سازنده همچون همیشه یاریگر آموزش و پرورش باشد.

انتهای پیام
captcha