خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در راه توسعه زیرساخت‌ها؛ برنامه دولت
کد خبر: 4059907
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در راه توسعه زیرساخت‌ها؛ برنامه دولت

استاندار همدان گفت: وظیفه دولت در کشور خدمت‌رسانی است و آنچه در استان در دستور کار قرار گرفته، خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در راه توسعه زیرساخت‌ها است.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در يادواره شهدای  روستای علی آباد دمق اظهار کرد: دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار‌گرفته تا بتواند پاسخ‌گوی اعتماد، صلابت و پایمردی مردم باشد.

وی افزود: قول می‌دهیم تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به استان، شهرها و روستاهای همدان به ویژه علی‌آباد دمق به کار‌ بگیریم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه پیامبر عظیم‌الشان اسلام در باره مقام شهید می‌فرماید برای هر کار خیر و نیکی، یک کار خیر و نیک بالاتری وجود دارد، و آنقدر کارهای نیک و خیر بالا می‌رود تا به درجه شهادت می‌رسد، که بالاتر از آن کار خیری وجود ندارد، افزود: شهدا بالاترین کار خیر و نیک را انجام داده‌اند و هیچ اجر و پاداشی بالاتر از این مقام نداریم.

استاندار همدان گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید 《وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ》 به این معنی که، هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. کسانی که در این محفل برای زنده‌ نگاه داشتن و گرامی‌داشت یاد شهدا جمع شده‌اند، به تعبیر مقام معظم رهبری اجرشان کم‌تر از شهدا نیست.

وی با بیان اینکه امروز هرآنچه از اقتدار و سربلندی داریم، از امنیت، رشد و توسعه گرفته تا قدرت و پیشرفت، به برکت خون خون مطهر شهدا بوده، که این عزت و اقتدار را به ما داده است، یادآور شد: امروز توانستیم در سایه روح بلند شهدا در منطقه و جهان کشوری بسیار مقتدر و توانا باشیم.

وی گفت: دشمنان ما امروز، هرگز به مخیله‌‌شان خطور نخواهد کرد که بخواهند به حریم جمهوری اسلامی کوچک‌ترین تعرضی بکنند، با داشتن برترین و بهترین سلاح‌ها و موشک‌ها به قدرت بازدارنده‌ بسیار بالایی دست پیدا کردیم که باعث شده دشمنان سر سخت ما، اجازه کوچک‌ترین تعرض و تجاوزی به خاک و حریم ما را به خود ندهند.

قاسمی فرزاد افزود: دشمن برای تخریب و ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، دست به خدعه و نیرنگ و ایجاد مشکلات اقتصادی زده‌اند. دشمنان برای اینکه انقلاب را با شکست مواجه کنند، از انواع روش‌ها و شیوه‌های غیرنظامی همچون ایجاد جدایی بین نظام و مردم و تحریف واقعیت‌ها استفاده می‌کنند.

استاندار  همدان گفت: جمهوری اسلامی با تمام توان و اقتدار در مذاکره با کشورهای اسلامی دیپلماسی عزت‌مندانه را پیش می‌برد، افق و چشم‌انداز این اقدامات برای نظام و مردم ایران عزیز اسلامی روشن است.

وی گفت: سختی‌ها و مشکلات پشت سر گذاشته خواهند شد و آنچه مایه افتخار است صلابت، ایستادگی و پایمردی شما مردم عزیز که علیرغم همه مسائل و مشکلات، پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و از دولت حمایت کرده و خواهید کرد.

قاسمی فرزاد گفت: دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار‌گرفته تا بتواند پاسخ‌گوی این اعتماد، صلابت و پایمردی مردم باشد. سال گذشته، روزانه ۷۰۰ الی ۷۵۰ نفر به خاطر شیوع ویروس کرونا به‌کام مرگ فرو می‌رفتند؛ اما امسال با تلاش و اقداماتی که دولت در زمینه واکسیناسیون گسترده انجام داد، آمار مرگ و میر به شدت کاهش یافت.

وی گفت: وظیفه دولت در کشور خدمت و خدمت‌رسانی است و آنچه در استان در دستور کار قرار گرفته، همین سیاست است. برنامه‌ای که قرار است در سطح استان انجام و اجرا شود، خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در راه توسعه زیرساخت‌ها است.  تمام توان خود، همکاران و مدیران استانی و شهرستانی را در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم استان به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام
captcha