برگزاری همایش «دختر امروز، قهرمان فردا» در هرمزگان
کد خبر: 4060736
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

برگزاری همایش «دختر امروز، قهرمان فردا» در هرمزگان

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان از برگزاری همایش «دختر امروز، قهرمان فردا» با موضوع «هویت دختران با محوریت نقش و جایگاه دختران در هستی» همراه با جشن ولادت حضرت معصومه(س) در بندرعباس خبر داد.

جشن میلاد حضرت معصومه و روز دختر

سکینه جاور، مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: همایش «دختر امروز، قهرمان فردا» همراه با جشن ولادت حضرت معصومه(س) چهارشنبه، ۱۱ خردادماه، رأس ساعت ۱۷ در سالن حوزه علمیه خواهران استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع این همایش «هویت دختران با محوریت نقش و جایگاه دختران در هستی» است، تصریح کرد: این همایش با سخنرانی فاطمه شجاعی، فعال و کارشناس حوزه زنان و خانواده و استاد حوزه همراه است.

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان با بیان اینکه این مراسم ویژه دختران دانش‌آموز متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود، ادامه داد: حضرت معصومه(ع) الگویی صالح برای تمامی دختران، پسران، زنان و مردان مسلمان است و مطالعه، تبیین و آگاهی‌بخشی در خصوص سیره این بانوی بزرگوار می‌تواند نقش تربیتی مؤثری در دختران ما داشته باشد.

جاور با بیان اینکه حضرت معصومه(س) در اموری همچون عفاف، حجاب، حیا، حضور در اجتماع، ایمان و امور دیگر به درجه‌ای از کمال رسیدند که توانستند امین و مورد اعتماد امام زمان خود قرار گیرند، یادآور شد: یکی از راه‌های در مسیر درست ماندن و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی، تبیین سیره الگوهایی همچون این بانوی بزرگوار است که همایش «دختر امروز، قهرمان فردا» نیز در همین راستا گام برمی‌دارد.

انتهای پیام
captcha