بايسته‌‏های تدوين برنامه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب بررسی می‌شود
کد خبر: 4060998
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
به همت فرهنگسرای سرو

بايسته‌‏های تدوين برنامه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب بررسی می‌شود

شانزدهمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع «بايسته‏‌های تدوين برنامه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب» به همت فرهنگسرای سرو به‌صورت آنلاین مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

شانزدهمین وبینار آموزشی عفاف و حجاببه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، شانزدهمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع «بايسته‏‌های تدوين برنامه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب» با حضور سیدمجتبی سبحانی، رئیس اداره تربیت اجتماعی و سیاسی وزارت آموزش و پرورش، چهارشنبه، 11 خردادماه، ساعت 10 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این وبینار عوامل مؤثر بر تغییر فرهنگ، آموزش می‌تواند فرهنگ را تغییر دهد، مهم‌ترین مسائل و چالش‌های فرهنگی امروز ما، مهمترین عوامل جامعه‌پذیری، اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی، توصیف و تحلیل وضعیت در فضای مجازی، مصادیقی از آسیب‌های فضای مجازی در حوزه عفاف و حجاب، رویکردهای نظارتی عفاف و حجاب، برنامه‌های ترویج عفاف و حجاب در فضای مجازی و مقابله با مفاسد اخلاقی و برنامه‌های کوتاه‌مدت مقابله با آسیب‌ها در فضای مجازی و... از سوی سیدمجتبی سبحانی مطرح خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند به لینک https://sinaonline.farhangsara.ir/ch/hijab وارد شوند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.

منصوره مرادی‌نیا

انتهای پیام
captcha