نشست «تبیین گفتمان امامین انقلاب» در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4062918
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

نشست «تبیین گفتمان امامین انقلاب» در بندرگز برگزار شد

نشست هم‌اندیشی «تبیین گفتمان امامین انقلاب» با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز و اساتید حوزه و دانشگاه امروز، ۱۸ خرداد در دفتر امام جمعه در بندرگز برگزار شد.

تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هم‌اندیشی «تبیین گفتمان امامین انقلاب» با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز و اساتید حوزه و دانشگاه امروز، ۱۸ خرداد در دفتر امام جمعه در بندرگز برگزار شد.

امام جمعه بندرگز در این جلسه گفت: برای پی بردن به گفتمان انقلاب باید شناخت صحیحی از وضعیت انقلاب اسلامی داشته باشیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان‌اینکه تحقق این مهم با شناخت کامل گفتمان انقلاب است، گفت: تبیین گفتمان انقلاب با ویژگی‌های انقلابی از جمله ایمان، روحیه انقلابی و جهادی، ولایت‌مداری، بصیرت، روحیه اجتماعی و فرهنگی، طالب علم و پژوهش و روحیه حمایت از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین و… محقق می‌شود.

امام جمعه بندرگز با بیان‌اینکه لزوم تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در خانواده‌ها را باید جدی بگیریم، افزود: امروز باید گفتمان انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بازگو و اهمیت آن را برای آنان تبیین کنیم.

امام جمعه بندرگز بهترین شیوه زندگی فردی و اجتماعی و دستیابی به اهداف والای انسانی را درس گرفتن از آموزه‌های قرآن و سیره انبیا برشمرد و تقویت اعتقادات اسلامی و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی را از مهمترین موضوعات عنوان کرد.

وی تعامل اساتید دانشگاه جهت ارائه راهکارهای ارتقای علمی تحقیقاتی و افزایش مشارکت دانشگاه و نقش اساتید در جهت رفع مشکلات جامعه و ارائه راهکارهای افزایش و جذب مشارکت‌های مردمی را از اهداف برگزاری این نشست برشمرد.

انتهای پیام
captcha