لازمه پاسداری از انقلاب شناخت فتنه‌های دشمن است
کد خبر: 4064020
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

لازمه پاسداری از انقلاب شناخت فتنه‌های دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نینوا با بیان اینکه یکی از لازمه‌های پاسداری از انقلاب، شناخت دشمن و شناخت فتنه‌های پیش رو و اهداف دشمن است، گفت: باید با اتکا به روحیه جهادی با مشکلات و فتنه‌هایی که دشمنان در زمینه‌های مختلف علیه انقلاب طراحی می‌کنند مقابله کرد.

حجت الاسلام ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا در دیدار صمیمی با کارکنان ناحیه گنبدکاووس گفت: یکی از لازمه‌های پاسداری از انقلاب، شناخت دشمن و شناخت فتنه‌های پیش رو و اهداف دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: باید با اتکا به روحیه جهادی با مشکلات و فتنه‌هایی که دشمنان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی علیه انقلاب طرح ریزی می‌کنند مقابله کرد و آنها را از پیش رو کنار زد.

ایمانی اظهار‌ کرد: برای پاسداری از انقلاب علاوه بر بصیرت و شجاعت باید صراحت جهت مقابله با دشمنان داشته باشیم. دفاع از ارزش‌ها باید دفاع منطقی و دفاع از حق باشد نه دفاع احساسی و غیرمنطقی.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: درسی که ما از امامت امام رضا(ع) می‌گیریم این است که مدل حکومت مدل امامت و ولایت فقیهی است نه مدل خلافت زیرا دین در امر ولایت تجلی پیدا می‌کند و جامعه بدون ولایت جامعه مرده است.

انتهای پیام
captcha