بهانه آوردن و دل‌مردگی خلاف رفتار و تفکر جهادی است
کد خبر: 4064701
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

بهانه آوردن و دل‌مردگی خلاف رفتار و تفکر جهادی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه سستی، کسالت، ناتوانی، عجز، بهانه آوردن و دل‌مردگی خلاف رفتار و تفکر جهادی است، گفت: این کشور و استان متعلق به مردم است و اگر همه ما به انقلاب تعلق خاطر داشته باشیم، به کشور جایگاه و قداست خواهیم داد.

 عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در نشست با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی استان کردستان که امروز، 26 خردادماه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، ضمن قدردانی از متولیان جهاد کشاورزی به بازگویی سخنانی از سردار شهید شوشتری که گفته «خاک ما مادر ماست» اشاره و اظهار کرد: با رخوت و بی‌عملی خاک و مردم کشور و استان ضرر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بهترین چیز برای یک فرد، «موفقیت» است که آن هم نیازمند تعالیم دینی و معارف معرفتی است، افزود: رسول اکرم(ص) از خداوند خواسته «نعمت نشاط، سرزندگى و كوشايى را به ما ارزانى دار و از سستى، تنبلى، ناتوانى، بهانه‌آورى، زيان، دل مردگى و ملال محفوظمان بدار».

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نشاط و تحرک جهادگران را ستودنی توصیف و بیان کرد: فعالان این عرصه پر تلاش و فعال هستند و در راستای تحقق اهداف حوزه کاری خود تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در طول سالیان سال قبل و بعد از انقلاب بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته که دردآورترین آن مربوط به حمله مغولان و ظلم دوران رژیم شاهنشاهی بوده است، ادامه داد: در آن زمان جامعه پر از استبداد، قتل و غارت بود و عزت، مال و ناموس انسان‌ها را به یغما می‌بردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بر ضرورت تقویت نشاط در زندگی تأکید کرد و گفت: برخی از مشکلات کنونی جامعه مربوط به این گروه و آن گروه، آن مدیر و این مدیر نیست بلکه حاصل تفکر ماست.

وی افزود: در اوایل انقلاب جهادگران اجازه ندادند کشور و استان دچار بحران شود و افراد با انگیزه و نشاط وارد عرصه شدند و اکنون نیز در حال تلاش هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه سستی، کسالت، ناتوانی، عجز، بهانه آوردن و دل‌مردگی خلاف رفتار و تفکر جهادی است، بیان کرد: این کشور و استان متعلق به مردم است و اگر همه ما به انقلاب تعلق خاطر داشته باشیم، به کشور جایگاه و قداست خواهیم داد.

وی در ادامه گفت: همه ما در صدد هستیم که در استان تحول و پیشرفت ایجاد کنیم همان‌گونه که تدابیر حکیمانه و ایده‌های رهبر معظم انقلاب و حرکت‌های رئیس‌جمهور نیز بیانگر دلسوزی و دغدغه مردم داشتن است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین پورذهبی با بیان اینکه با ناله کردن و آیه یأس خواندن کاری پیش نخواهد رفت، گفت: در استان کردستان ظرفیت‌ها و سرمایه‌های زیادی وجود دارد که توجه به آنها منجر به توسعه خواهد شد.

وی یادآور شد: با همراهی مردم و امید، نشاط و سربلندی از این دوران سخت که اندکی هم هست، گذر خواهیم کرد و مردم از نعمات و ظرفیت‌ها بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha