نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج در نگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 4065020
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج در نگین‌شهر برگزار شد

نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج نگین‌شهر به منظور بهینه‌سازی و پویایی فعالیت‌های بسیج با حضور امام‌جمعه و فرمانده حوزه مقاومت توحید این شهر و اعضای هیئت امروز، 28 خرداد در دفتر امام جمعه نگین‌شهر برگزار شد.

حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه نگین شهر درجلسه هیئت اندیشه ورز بسیجبه گزارش ایکنا از گلستان، نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بسیج  نگین‌شهر به منظور بهینه‌سازی و پویایی فعالیت‌های بسیج با حضور امام‌جمعه و فرمانده حوزه مقاومت توحید این شهر و اعضای هیئت امروز، 28 خرداد در دفتر امام جمعه نگین‌شهر برگزار شد.

امام‌جمعه نگین‌شهر در این جلسه طی سخنانی در خصوص وجود ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه بسیج گفت: در سایه اتکا به خداوند متعال و تفکر بسیجی امروز اقتدار ایران اسلامی جهانی شده است لذا هیئت‌های اندیشه‌ورز به‌عنوان سردمداران این امر باید این تفکر را در جامعه نهادینه کنند و آن را گسترش دهند.

حجت‌الاسلام بابامحمدی تفکر بسیجی را مبتنی بر ارزش‌های دینی و قرآنی دانست و گفت: تفکر بسیجی در سوریه، عراق، لبنان، یمن در مقابل کل دنیا ایستاد و این کشورهای اسلامی را از دست توطئه‌های دشمنان نجات داد.

امام‌جمعه نگین‌شهر با اشاره به اینکه تفکر بسیجی امروز الگوی نهضت‌های آزادی‌بخش جهان است، افزود: بسیج یک مجموعه الهی دارای اعتبار سیاسی و فرهنگی و برگرفته از انقلاب و روحیه جهادی است.

وی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات بتوانیم هئیت‌های اندیشه‌ورز قوی داشته باشیم و با هم‌اندیشی و هم‌افزایی همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج به سمت حل مشکلات جامعه قدم برداریم و بتوانیم از نقطه نظرات نخبگان و جوانان به شایستگی استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha