امر تبلیغ محدود به مبلغان نشود
کد خبر: 4065668
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

امر تبلیغ محدود به مبلغان نشود

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تشریح برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی در استان گفت: امر تبلیغ نباید محدود به مبلغان باشد و گروه‌های مردمی هم باید در این حوزه پای کار باشند.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، این نهاد یکی از بهترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که با توجه به جنگ شناختی و تبلیغاتی دشمن ضرورت وجودی این سازمان بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خود را متولی مردمی‌سازی تبلیغ در کشور می‌داند، زیرا تا زمانی که مردم همدلی همه جانبه با انقلاب اسلامی داشته باشند همه نقشه‌های شوم دشمنان نابود خواهد شد.

این مسئول مردمی‌ کردن تبلیغ را از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: امر تبلیغ نباید محدود به مبلغان باشد بلکه مبلغان باید سرآمد گروه‌های تبلیغی باشند و باقی گروه‌های مردمی هم باید در تبلیغ دینی کمک کنند.

ولائی‌برحق با بیان اینکه «تبلیغ گفتمان‌ساز» شعار اصلی تبلیغات اسلامی است، افزود: تبلیغ باید تبدیل به یک زندگی اجتماعی و روح جمعی شود.

وی در ادامه به برنامه‌های اجرایی این هفته اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی از روایت جهادی نهضت‌های اسلامی استان و تبلیغات اسلامی با حضور جهادگران، مسئولان استانی و جهادگران برگزار و خدمات تبلیغات اسلامی به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه تبلیغ، تجلیل از خانواده شهدا و مبلغین و تجلیل از خدمات مرکز راهبردی تعالی خانواده، اداره قرآنی تبلیغات اسلامی و امامان محله در محلات حاشیه‌نشین و امور مساجد تبلیغات اسلامی البرز نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

انتهای پیام
captcha