امیرحسین مهدویان با «مردی که موش شد» به سیما می‌آید + فیلم
کد خبر: 4066120
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
با فیلم‌های پایان هفته؛

امیرحسین مهدویان با «مردی که موش شد» به سیما می‌آید + فیلم

در پایان هفته، شبکه‌های مختلف سیما فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی را روی آنتن می‌فرستند. در میان آثاری که این هفته پخش خواهد شد می‌توان فیلم «ماجرای نیمروز» ساخته امیرحسین مهدویان و «مردی که موش شد» ساخته احمد بخشی را مشاهده کرد.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «مردی که موش شد»، «ماجرای نیمروز»، «تروریست»، «جنگجوی پیروز»، «قاتلین پیرمرد»، «تابستان عزیز»، «ماه عسل»، «نردبان»، «ققنوس»، «مرگ سپید»، «در اعماق خطوط» و ... پنجشنبه و جمعه 2 و 3 تیر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «مردی که موش شد» به کارگردانی احمد بخشی، جمعه سوم تیر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: یک بازرگان که در همه سال‌های فعالیتش مالیات خود را نپرداخته و همواره مسائل مالیاتی خود را با رفع و رجوع سپری کرده، ناگهان با یک کارمند سخت‌گیر روبرو می‌شود. محمدعلی کشاورز و حمید جبلی در فیلم سینمایی «مردی که موش شد» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، پنج‌شنبه 2 تیر ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین می‌پردازد. در این فیلم؛ مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی، مهدی پاکدل و امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

امیرحسین مهدویان با «مردی که موش شد» به سیما می‌آید

فیلم تلویزیونی «تروریست» به کارگردانی حبیب‌الله بهمنی، جمعه سوم تیر ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. خلاصه داستان فیلم در مورد یک گروه از منافقین در کشور آلمان است که مشغول فعالیت‌های پنهانی و سیاسی هستند. یکی از آنها با یک گروه پزشکی که مشغول انجام تحقیقاتی روی مرکز خاطرات مغز انسان هستند آشنا می‌شود. علی اوسیوند، قربان نجفی، سوزانا کراوس، جنی کریش بلوم، آنا ویلینگر، نیس فولگر و بورکات بومگارتن در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «جنگجوی پیروز» به کارگردانی مجتبی راعی، پنج‌شنبه دوم تیر ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: گلین خانم، سوگلـی ناصرالدین شاه از توطئه‌های انگلستان و ایادی‌اش با خبر می‌شود و درصدد خنثـی کردن توطئه برمی‌آید. اکبر عبدی، فاطمه گودرزی و فردوس کاویانی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

امیرحسین مهدویان با «مردی که موش شد» به سیما می‌آید

فیلم تلویزیونی «قاتلین پیرمرد» به کارگردانی اصغر نعیمی، جمعه سوم تیر ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: بهادر و بهاره زوج جوانی که برای آغاز زندگي مشترک خود گرفتار موانع و مشکلات اقتصادی هستند و با توهم و خيال اينکه سرقت از پيرمردی ثروتمند که به دليل خساست زياد حتي فرزندانش هم او را طرد کرده‌اند، تنها راه حل مشکلات آنهاست، شبانه وارد خانه پيرمرد می شوند و او را به گروگان می گيرند. علی صادقی، یوسف تیموری، سحر ولد بیگی و نادر سلیمانی در فیلم تلویزیونی «قاتلین پیرمرد» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «یک خواب راحت» به کارگردانی آرش قادری، پنج شنبه دوم تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: شهرام به خاطر کلاهبرداری به زندان افتاده و پس از چندسالی که از زندان آزاد می‌شود، به دیدار نامزدش مریم می‌رود. مریم به خاطر پیشینه شهرام دوست ندارد او را ملاقات کند. از طرفی شهرام حتی به دوست خود احد نیز رحم نکرده و از او که پولش را نزد وی به امانت گذاشته بود، کلاهبرداری کرده است. کامبیز دیرباز، نفیسه روشن، افشین سنگ چاپ و علی برقی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «تابستان عزیز» به کارگردانی امیر شهاب رضویان، جمعه سوم تیر  ساعت 11 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم در مورد سفر یک نوجوان است که به همراه مادر بزرگش به مشهد سفر کرده است. در روزی که یک مسابقه فوتبال برگزارمی شود و پسر در حرم گم می‌شود. سروش صحت، رابعه مدنی، مهران رجبی، هومن ذبیحی و سعید رضویان در فیلم تلویزیونی «تابستان عزیز» هنرنمایی کرده‌اند.

امیرحسین مهدویان با «مردی که موش شد» به سیما می‌آید

فیلم سینمایی «ماه عسل» به کارگردانی حجت‌الله سیفی‌، جمعه سوم تیر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: مهندس رادمنش پیرمردی تنها و ثروتمند، که همسرش را در یک سانحه از دست داده است. دو فرزندش در خارج از کشور زندگی می‌کنند. طبق پیش‌بینی پزشکان مرگ در انتظار رادمنش است. یکی از دوستان رادمنش به نام احمدی، با اطلاع از مرگ قریب الوقوع پیرمرد، دخترش پری را به عقد رادمنش در می‌آورد تا پس از مرگ او ثروت و املاکش را تصاحب کند. جمشید مشایخی، ولی شیراندامی، رضا رویگری و عباس محبوب در فیلم سینمایی «ماه عسل» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «نردبان» به کارگردانی ولی باقری و افسانه آقانژاد، چهارشنبه دوم تیر ساعت 18 از شبکه امید پخش شد. در این فیلم نرگس دختری است که امسال سال به تکلیف رسیدن اوست و قرار است که همه بچه‌ها در جشن تکلیفشان با چادر حاضر شوند. مادر نرگس به اتفاق دختر همسایه شان کوثر برای خرید چادر می‌روند و دو چادر هم شکل برای آنها می‌دوزند. در روز جشن تکلیف چادر نرگس و کوثر که از او کوچک‌تر است با هم عوض می‌شود و نرگس در مدرسه متوجه می‌شود که چادرش کوتاه است و به خانه برمی گردد. آیلین باقری، نازنین زهرا متقیان، زهرا نجفی، شیما افسری و ریحانه متقیان در فیلم تلویزیونی «نردبان» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم تلویزیونی «در اعماق خطوط» به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان، جمعه سوم تیر ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. داستان فیلم از این قرار است که: رسول رحمانی یک جوان پدر از دست داده است؛ که علاقمند به هنر خوشنویسی می‌باشد و از یزد به تهران آمده و با مشکلاتی که دارد، برای امتحان خوشنویسی ثبت نام می‌کند. او نزد سرایدار انجمن خوشنویسان مدتی زندگی کرده و تحت آموزش رئیس انجمن، یعنی آقای درگاهی قرار می‌گیرد. در این فیلم تلویزیونی، جهانبخش سلطانی، رضا مولایی و رحمان باقریان هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «مرگ سپید» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، پنج‌شنبه دوم تیر ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره فرید اویسی است که در سودای دستیابی به زندگی بهتر در آن سوی آب‌ها برای خود و خانواده‌اش به همراه دوست خود مسعود وارد معاملات مواد مخدر می‌شود. شهرام قائدی، ذبیح افشار، مانا بهرامی، مهدی باقربیگی و علی اکبر میاندار در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «ققنوس» به کارگردانی ایمان افشاریان، جمعه سوم تیر ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: فرشاد که دارای یک کارخانه است به دلیل مشکلات خانوادگی که برایش به وجود آمده تصمیم می‌گیرد که شهر را ترک کند و از شهر بندرعباس خارج شود. بازیگران تله فیلم «ققنوس»؛ بیژن افشار، شهرام عبدلی، رحیم نوروزی، سیما پورسالاری، محمدعلی قویدل، علیرضا زارعی، نیلوفر کاظمی، عبدالرضا سهرابی و ماهان علیزاده هستند.

انتهای پیام
captcha