کسب رتبه‌های برتر دانش آموزان ملایری در پرسش مهر
کد خبر: 4066172
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

کسب رتبه‌های برتر دانش آموزان ملایری در پرسش مهر

سرپرست آموزش و پرورش ملایر از کسب رتبه‌های برتر کشوری در بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور توسط دانش آموزان ملایری خبر داد.

کسب رتبه‌های برتر دانش آموزان ملایری در پرسش مهربه گزارش ایکنا از همدان، مهدی عابدینی نیا، سرپرست آموزش و پرورش ملایر  اظهار کرد: پرسش ریاست جمهوری در نخستین روز مهرماه مطرح و دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را پیرامون این پرسش به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه می کنند.

وی افزود: در این فراخوان آثار دانش‌آموزان برگزیده مرحله شهرستانی به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری تحویل می شوند.

سرپرست آموزش و پرورش ملایر با اشاره به این که دانش آموزان شهرستان ۳۸ رتبه برتر در مرحله استانی کسب کرده‌اند، ادامه داد: نیایش نوابی در رشته هنرهای دستی تجسمی گرایش خوشنویسی نستعلیق موفق به کسب رتبه اول کشوری، سارا غیاثوند در رشته تصویرگری موفق به کسب رتبه دوم کشوری، فاطیما عباسی در رشته فیلم کوتاه موفق به کسب رتبه سوم کشوری و فاطمه رضایی در رشته طراحی شد و مهزیار حسینی تبار نیز از دبیرستان نمونه دولتی سیفیه رتبه سوم کشور در رشته رسانه و فضای مجازی گرایش ایده‌پردازی را از آن خود کرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی ستاد اسکان آموزش و پرورش ملایر برای میزبانی از مسافران تابستانه خبر داد و اظهارکرد: تمهیدات لازم در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانه به ویژه فرهنگیان اندیشیده شده و مقدمات لازم فراهم است.

عابدینی‌نیا گفت: برای تابستان امسال ۵۱ کلاس در هفت فضای آموزشی به علاوه مرکز آموزشی رفاهی شماره ۲ فرهنگیان شهرستان آماده پذیرایی از مسافرین شده است.

 

انتهای پیام
captcha