عدم ثبت مرگ کرونایی در طول هفته‌های اخیر در همدان
کد خبر: 4067458
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

عدم ثبت مرگ کرونایی در طول هفته‌های اخیر در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از بهبودی بیش از ۲۹ هزار نفر بیمار بستری مبتلا به کرونا در استان همدان خبر داد و گفت: خوشبختانه در طول هفته‌های اخیر هیچ مرگ کرونایی ثبت نشده است.

علیرضا توقیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان،علیرضا توقیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴۴ هزار و ۷۱۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۲۹ هزار و ۹۸۰ نفر از بیماران بستری در استان بهبود یافته‌اند.

وی با اشاره به مراجعه ۱۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در شبانه روز گذشته به مراکز درمانی گفت: از این تعداد ۲۱ بیمار جدید بستری شدند. مجموع بیماران بستری در استان ۹۶ نفر هستند که در حال حاضر ۵ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

توقیری گفت: شمار جانباختگان بیماری کرونا در استان به ۳ هزار و ۳۴۰ نفر رسید که خوشبختانه در طول هفته‌های اخیر هیچ مرگ کرونایی ثبت نشده است.

وی در زمینه تزریق واکسن نیز اظهار کرد: تاکنون بیش از سه میلیون و ۱۹۱ هزار نفر واکسن کرونا تزریق کرده اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۳۸۴هزار نفر دز اول واکسن، بیش از یک میلیون و۲۲۶ هزار نفر دز دوم واکسن و بیش از ۵۷۸ هزار نفر نیز دز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند. همچنین هزار و ۹۴۵ نفر نیز دز چهارم واکسن را دریافت کرده‌اند.

توقیری تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۳ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۷۱۴ نفر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha