امت‌های خداجو در برابر طاغوت بایستند
کد خبر: 4067514
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

امت‌های خداجو در برابر طاغوت بایستند

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ولایتمداری نقطه مشترک همه امت‌هاست، گفت: همه‌ امت‌های خداجو موظف بودند در برابر طاغوت بایستند، نباید در برابر فشار آمریکا کوتاه آمد و باید از مظلوم دفاع کرد.

«شریعت‌محوری» از نقاط اشتراک ما با امت‌های خداجو در طول تاریخ استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا امروز، 8 تیرماه به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله شهید بهشتی در همدان، اظهار کرد: یکی از معجزات پیامبر بزرگ اسلام و ائمه معصومین پیشگویی و آینده‌نگری جهان اسلام است.

وی افزود: در خطبه‌ غدیر، پیامبر بیش از ۲۰ بار از آخرین ذخیره الهی صحبت می‌کند و سه بار از کلمه مهدی استفاده می‌کند و ویژگی‌های آخرین ذخیره الهی را مطرح می‌کند و از آخرین حجت خدا روی زمین صحبت می‌کند.

سعیدی ادامه داد: در روایتی مطرح شده که مردمی از مشرق قیام می‌کنند و زمینه‌ساز ظهور مهدی(عج) می‌شوند. رهبری فرمودند خدای سال ۶۱ خدای سال ۱۴۰۱ است و من می‌گویم خدای زمان حضرت آدم، خدای زمان حضرت روح‌الله است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا ابراز کرد: مسئولیت ما در قبال امت‌های پیشین سنگین‌تر است. حضرت موسی آرزوی یک روز حکومت دینی مثل زمان ما را داشت.

وی با بیان اینکه ما نسبت به گذشته نقاط اشتراک و افتراق داریم، گفت: همه‌ امت‌های خداجو موظف بودند در برابر طاغوت بایستند. نباید در برابر فشار آمریکا کوتاه آمد و خسته شد. باید از مظلوم دفاع کرد و عقل می‌گوید مرزها را به خارج از مرزهای فیزیکی منتقل کنید، شریعت‌محوری نیز از دیگر نقاط اشتراک ماست.

سعیدی با بیان اینکه باید منطقه غرب آسیا برای ظهور آماده شود، گفت: حضور ما در سوریه و عراق در این زمینه است و باید آمادگی بین‌المللی داشته باشیم لذا جنایات آمریکا مشخص شود.

رئیس دفتر عقیدای و سیاسی فرماندا کل قوا با بیان اینکه تفکر برخی با تفکر رهبری متفاوت است، مطرح کرد: شورای نگهبان صلاحیت را تأیید می‌کند نه شایستگی را و باید به شایسته رأی بدهید. در قیامت مردم را با امامشان محشور می‌کنند، ولایتمداری نقطه مشترک همه امت‌هاست و همه امت‌ها وظیفه دارند حکومت دینی برقرار کنند.

سعیدی ادامه داد: آمریکا مقابل مهدویت است. مستنداتی وجود دارد که آمریکایی‌ها دنبال ۳۱۳ نفر یاران حضرت مهدی (عج) می‌گشتند. مردم باید حکومتی را تقویت کنند که پیام مهدی(عج) را به دنیا برساند این در کار دشوار در حالی است که ۱۶۰ شبکه فارسی زبان علیه ما تبلیغ می‌کنند.

انتهای پیام
captcha