اجرای طرح «تابستان با طعم کتاب» در ملایر
کد خبر: 4067889
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

اجرای طرح «تابستان با طعم کتاب» در ملایر

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از آغاز به کار سلسله برنامه‌های «تابستان با طعم کتاب» در این شهرستان خبر داد.

تابستان با طعم کتاببه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، سیدمهدی آخشیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از آغاز به کار سلسله برنامه‌های «تابستان با طعم کتاب» در این شهرستان خبر داد و گفت: این اداره با همکاری بسیج، سپاه ناحیه ملایر، اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و کانون خدمت رضوی در منطقه کمتر برخوردار شهرستان اقدام به برگزاری نخستین دور این برنامه‌ها کرده است.

وی اظهار کرد: در برنامه‌ای که به منظور معرفی طرح تابستان با طعم کتاب در محل این اداره روز گذشته 10 تیرماه برگزار شد، دو نفر از کتابداران شهرستان ملایر به قصه‌گویی و معرفی کتاب پرداختند. در ادامه مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت شهادت امام محمد تقی(ع) برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر تابستان را فرصتی مناسب در معرفی کتاب و کتابخانه در بین نسل دانش‌آموز، جوانان و نوجوانان دانست و گفت: کتابخانه‌های عمومی بستری بسیار مناسب برای رشد و بالندگی نسل نوجوان و جوان هستند که با پرداختن به مقوله‌های فرهنگی دغدغه‌ای جز به ثمر نشاندن صحیح و اصولی کودکان و نوجوانان ندارند.

انتهای پیام
captcha