اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام فیلم اولی‌های فارابی
کد خبر: 4072094
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام فیلم اولی‌های فارابی

فرزاد اژدری مسئول سامانه باشگاه فیلم اولی‌های فارابي از ثبت‌نام ۳۵۰ متقاضی برای دریافت مجوز خبر داد و اضافه کرد که ششم مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام فیلم اولی‌ها در سامانه این باشگاه است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فرزاد اژدری گفت: از تاریخ ۱۰ تیر تا امروز 9 تیر، تعداد ۳۵۰ کاربر متقاضی دریافت مجوز فیلم اول ثبت‌نام کرده‌اند و از این میان تعداد ۱۴۰ نفر پرونده‌های خود را در این سامانه تکمیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام در سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن سادگی و سهولت در ثبت‌نام، دقت در تکمیل مدارک که بر اساس آن‌ها ارزیابی نهایی صورت می‌گیرد، از مهم‌ترین ارکان این سامانه باشد.

اژدری افزود: هر متقاضی با ثبت‌نام در سامانه می‌تواند مدارک مورد نیاز را در کمترین زمان بارگذاری کند و پس از آن راستی‌آزمایی هر یک از بخش‌های این مدارک توسط کارشناسان سامانه انجام می‌شود و پس از تائید نهایی، پرونده متقاضی برای داوری و بررسی صلاحیت‌های فرهنگی و هنری متقاضی به شورای مربوط سپرده خواهد شد.

مسئول سامانه كارگردانان فيلم اولي اظهار کرد: در این میان با متقاضیانی که مدارک خود را ناقص بارگذاری کرده‌اند، به‌صورت پیامکی و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار شده و چگونگی تکمیل مدارک به آنان اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: از میان ۱۴۰ نفر تاکنون پرونده ۴۳ نفر از متقاضیانی که مدارکشان تکمیل شده صحت‌سنجی شده و در دستور کار شورا قرار گرفته‌اند.

اژدری در پایان با اشاره به بازگشایی مجدد سامانه «باشگاه فیلم اولی‌ها» در نیمه دوم سال اظهار کرد: با توجه به حجم روزافزون متقاضیان، آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه روز ششم مرداد سال جاری و آخرین مهلت تکمیل مدارک متقاضیانی که مدارک خود را ناقص بارگذاری کرده‌اند، روز پانزدهم مرداد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha