اعضای جدید اتحادیه تولیدکنندگان فیلم معرفی شدند
کد خبر: 4072305
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

اعضای جدید اتحادیه تولیدکنندگان فیلم معرفی شدند

مجمع عمومی عادی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران با موضوع انتخابات هیئت مدیره و بازرس و مدیرمسئول با حضور ۳۸ عضو حقوقی اتحادیه عصر روز چهارشنبه ۲۹ تیر برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تصویری ایران با پایان مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تصویری ایران که با مشارکت ۳۸ عضو حقوقی این اتحادیه برگزار شد، اعضای جدید آن معرفی شدند.

محمدرضا تختکشیان به نمایندگی از موسسه آفتاب‌نگاران به اکثریت قریب به اتفاق آرا به عنوان مدیرمسئول اتحادیه برگزیده شد. موسسه فرهنگی هنری تولید فیلم ثنا با مدیریت ایرج محمدی، موسسه تولید فیلم امیر پروین با مدیریت پروین حسینی، موسسه آفتاب‌نگاران با مدیریت محمدرضا تختکشیان، موسسه تیراژه فیلم با مدیریت سید احمد تقوی پویا، موسسه فرهنگی هنری اندیشه پردیس جم با مدیریت فاطمه ابوالقاسمی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و موسسه تولید یکان تصویر تهران با مدیریت محمد رضا یکانی، موسسه ایتوک سیمای هنر نوین با مدیریت یوسف بچاری بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند همچنین موسسه ارغنون فیلم با مدیریت خانم فهیمه سلیمانی به عنوان بازرس اصلی و موسسه نقش جهان با مدیریت رسول توکلی به عنوان بازرس علی‌البدل معرفی شدند.

این اتحادیه؛ اولین تشکیلات مرکزی موضوع مصوبه ۵۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه سینما و رسانه‌های دیداری است که متشکل از همه مراکز فیلمسازی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در مقدمه اساسنامه این اتحادیه، هماهنگ کردن تلاش‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این هنر و ایجاد انگیزه در جهت سرمایه‌گذاری، تولید، صادرات و ایجاد زمینه‌های مطلوب برای همکاری ملی در تبادل نظر و تجربیات به منظور دستیابی به توسعه پایدار تولید فیلم و سریال، از جمله اهداف تأسیس آن ذکر شده است.

انتهای پیام
captcha