بروکراسی اداری سد راه اشتغال جوانان است
کد خبر: 4077606
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

بروکراسی اداری سد راه اشتغال جوانان است

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه گفت: متاسفانه با توجه به اینکه سیستم بروکراسی اداری در کشور حاکم است، این موضوع جوانان را آزار می‌دهد چون یک جوان کارآفرین باید تا دو سال به دنبال مجوز برای راه‌اندازی کسب و کارهای خود باشد.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه، ۲۱ مرداد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه، با تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین( ع) و همچنین شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: امام زین‌العابدین(ع) جزو اشخاص نادر در صدر اسلام بود که در مکتب رسول خدا(ص) پرورش یافت و برای آزادی بشر از ظلم و تعدی و همچنین برای تحقق آرمان‌های اسلامی جان خود را فدا کرد و شهید شد.

وی با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک افزود: متاسفانه هم‌اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی سطح استان تعطیل و یا در حالت رکود هستند و بنابراین مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های مدون در راستای اشتغال جوانان گام بردارند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه ادامه داد: بی‌تردید جوانان از ظرفیت‌های فراوانی برای رشد و پیشرفت کشور برخوردار هستند و اگر در خانواده‌ها نیز اشتغال‌زایی و کارآفرینی صورت گیرد، جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از صنایع کوچک و بزرگ حمایت شود گفت: این در حالی است که متاسفانه با توجه به اینکه سیستم بروکراسی اداری در کشور حاکم است، این موضوع جوانان را آزار می‌دهد چون یک جوان کارآفرین باید تا دو سال به دنبال مجوز برای راه‌اندازی کسب و کارهای خود باشد.

ماموستا کلشی‌نژاد با گرامی‌داشت روز تجلیل از اسرا و مفقودان تصریح کرد: رزمندگان اسلام با جسم و روح و روان خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و دوری از ظلم و تعدی علیه ایران اسلامی، شکنجه‌های فراوانی را متحمل شده و آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی گفت: آزادگان زیر شکنجه رژیم بعث صدام قرار گرفته اما با تحمل تمامی سختی‌ها، سرافراز به میهن اسلامی بازگشتند.

 

انتهای پیام
captcha