مرحوم شهیدی‌پور الگوی عملی سبک زندگی قرآنی بود
کد خبر: 4078140
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

مرحوم شهیدی‌پور الگوی عملی سبک زندگی قرآنی بود

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم طی پیامی به‌مناسبت درگذشت تأسف‌بار و غم‌انگیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور اعلام کرد: ایشان علاوه بر استادی قرآن به حق استاد اخلاق و فضیلت و الگوی عملی سبک زندگی قرآنی بود و قریب به نیم قرن از عمر خود را در مسیر گسترش علوم قرآنی به‌ویژه تعلیم فنون قرائت قرآن کریم و ترویج و تبیین معارف ثقلین سپری کرد.

مرحوم شهیدی‌پوربه گزارش ایکنا از قم، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور را به جامعه قرآنی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت که متن این پیام در ادامه می‌آید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لِلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون

ارتحال استاد گرانقدر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور که علاوه بر استادی قرآن به حق استاد اخلاق و فضیلت و الگوی عملی سبک زندگی قرآنی بود، جان اصحاب قرآنی و همه آشنایان و علاقه‌مندان ایشان سوخت.

این روحانی جلیل‌القدر و خادم قرآن کریم قریب به نیم قرن از عمر خود را در مسیر گسترش علوم قرآنی به‌ویژه تعلیم فنون قرائت قرآن کریم و ترویج و تبیین معارف ثقلین سپری کرد و از خود میراث گرانبهایی به یادگار گذاشت.

خدمات ارشمند قرآنی آن بزرگوار در نهادها و دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی هرگز از خاطره‌ها فراموش نمی‌شود. اداره‌کل تبلغیات اسلامی استان قم و اداره قرآن و عترت آن، از سوی خود و جامعه قرآنی همراه که هنوز داغدار عاشورای حسینی(ع) بزرگ پرچم‌دار قرآن است و این روزها در اندوه اسارت کاروان اهل بیت(ع) به سر می‌برد، غم مضاعف از دست دادن استاد خود را بر دل و جان حمل می‌کند، این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه عظیم قرآنی کشور تسلیت عرض می‌کند و از خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات مسئلت می‌نماید.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم»

انتهای پیام
captcha