دانش آموزان ملایری 50 رتبه در مسابقات استانی قرآن کسب کردند
کد خبر: 4078509
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

دانش آموزان ملایری 50 رتبه در مسابقات استانی قرآن کسب کردند

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر گفت: دانش آموزان ملایر امسال 50 رتبه استانی را در مسابقات قرآن و عترت کسب کردند.

مسابقات قرآن دانش آموزیعباس شیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پروش ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امسال در مسابقات قرآن و عترت و مسابقات فرهنگی دانش آموزی که از مرحله مدرسه تا مرحله کشوری برگزار می‌شود حدود 8 هزار دانش آموز شرکت کردند که بعد از گذراندن مراحل مختلف برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی از کسب 50 رتبه قرآنی دانش آموزآن ملایر در سطح استان همدان خبر داد و گفت: از این تعداد 9 نفردر رشته‌های مختلف به مرحله کشوری راه یافتند.

شیری کسب 300 رتبه استانی در مسابقات فرهنگی و هنری و کسب 45 رتبه برتر استانی در جشنواره نوجوان سالم از جمله افتخارات دانش آموزان شهرستان در حوزه پرورشی ملایر برشمرد و تصریح کرد: کسب 5 رتبه کشوری مسابقه پرسش مهر، کسب 7 رتبه کشوری سفیران سلامت، کسب رتبه سوم کشوری در رشته سرود همگانی، کسب 10 رتبه برتر کشوری در مسابقات فرهنگی هنری از دیگر افتخارات حوزه پرورشی ملایر در سال جاری بوده است.

وی به راه اندازی پایگاه مشاوره آموزش و پرورش برای انتخاب رشته کنکوری‌ها، اشاره کرد و گفت:  امسال 150  نفر برای امتخاب رشته به این پایگاه مراجعه کردند.

شیری با بیان اینکه 25 رتبه اول استانی برای مسابقات ورزشی دانش آموزی نیر از افتخارات حوزه تربیت بدنی بود، گفت: انتخاب دو بازیکن هندبال و انتخاب بهترین دروازه بان هندبال از بین 60 دروازه بان در استان ،انتخاب دو دانش آموز ملایری برای تیم دو و میدانی استان همدان و  راه یابی تیم دانش آموزی والیبال دختران و پسران به اردوی تیم ملی والیبال از جمله افتخارات ورزشی دانش آموزان  ملایر بوده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ملایردر ادامه به شرکت بیش از 4 هزار دانش‌آموز در کلاس های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: این کلاس‌ها دو کانون امام خمینی(ره) و کانون مدرس و همچنین دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) برپا است و کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان نیز در سطح مدارس برپا شد.

 

انتهای پیام
captcha