دغدغه و مدیریت شهید همدانی همچون شهدای دفاع مقدس بود
کد خبر: 4079057
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

دغدغه و مدیریت شهید همدانی همچون شهدای دفاع مقدس بود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همه ما باید در مسیر شهدا باشیم و در امور زندگی خود مدیریت شهدا را داشته باشیم، تصریح کرد: شهید همدانی یکی از شهدایی بود که مدیریت، دغدغه و ویژگی‌هایش همچون شهدای دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی امام‌جمعه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان،  امروز 27 مردادماه در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه استان همدان ۸ هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۶۰ شهید در عملیات رمضان تقدیم شدند.

وی همدان را دارالمجاهدین و دارالمومنین خواند و افزود: مردم همدان همچنان روحیه انقلابی و مقاومت خود را حفظ کرده و توجه به معنویت در این ملت عزیز زنده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همه ما باید در مسیر شهدا باشیم و در امور زندگی خود مدیریت شهدا را داشته باشیم، تصریح کرد: شهید همدانی یکی از شهدایی بود که مدیریت، دغدغه و ویژگی‌هایش مانند شهدای دیروز بود و شفافیت‌های دوران دفاع مقدس را در خود حفظ کرده بود و این شهید بزرگوار از مقام پرستی و مال پرستی سالم مانده بود.

شعبانی با اشاره به صحبت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمود "ما ملت امام حسینیم"، اظهار کرد: ملت امام حسین(ع) باید به دنبال اهداف امام حسین(ع) حرکت کند و ملت ما نیز در این مسیر است.

وی با بیان اینکه اسرای کربلا در دوران اسارت نیز  مانند امیر بودند گفت: آزادگان ما نیز در دوران اسارت صلابت خود را حفظ کردند.

شعبانی در پایان خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی که به عنوان سخنران در این یادواره حضور داشت، گفت: مجلس ما که یک مجلس انقلابی است امیدواریم بتواند خدمتگزار مردم باشد و همکاری‌های خود را با دولت مردمی برای حل مشکلات مردم انجام دهد.

 

انتهای پیام
captcha