حمایت از خانواده مهم‌ترین اقدام کمیته‌های فرهنگی ایام اربعین است
کد خبر: 4086480
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

حمایت از خانواده مهم‌ترین اقدام کمیته‌های فرهنگی ایام اربعین است

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان گفت: یکی از اقداماتی که کمیته‌های آموزشی و فرهنگی در ایام اربعین انجام داده‌‌ است، تبلیغ افزایش جمعیت، جوانه‌های جمعیت و حمایت از خانواده است.

بازدید مدیرکل امور بانوان استان همدان از موکب اربعینفاطمه ستاری نوید، مدیرکل امور بانوان استان همدان در حاشیه بازدید از ایستگاه‌ صلواتی انصارالحسین(ع) اسدآباد در گفت‌‌وگو با ایکنا از همدان که به‌منظور سرکشی و بازدید از موکب‌های اربعین حسینی که بانوان در آن فعالیت دارند، حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: جلسه‌ای در  ستاد نهضت پیشرفت شهرستان برگزار شد که در این جلسه برنامه‌های فرهنگی در حال انجام که زیرمجموعه اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد است مورد بررسی قرار گرفت.

وی فعالیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان اسدآباد را سرآمد در استان دانست و ادامه داد: این ستاد برنامه‌های فرهنگی و متنوعی در حال انجام دارد که در کارگروه‌های اشتغال، جمعیت و تبلیغ فرزندآوری در حال فعالیت هستند.

ستاری نوید در ادامه به کاهش جمعیت در ۲۰ تا ۳۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۹ این دغدغه را با واژه هولناک یاد کردند که باید تبدیل به یک گفتمان برای مردم شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان بیان کرد: یکی از کارهایی که کمیته‌های آموزشی و فرهنگی در ایام اربعین انجام داده‌ است، تبلیغ افزایش جمعیت، جوانه‌های جمعیت و حمایت از خانواده بوده است.

انتهای پیام
captcha