برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه
کد خبر: 4087343
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه

مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی برگزار شد.

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که دشمنان در بیش از چهار دهه گذشته برای صدمه زدن به آن برنامه‌ریزی و اجرایی کرده‌اند، مقتدر و قوی است و پس از این نیز سرافراز باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: وعده نصرت الهی به جبهه حق، وعده‌ای تحقق یافته است و جبهه حق همواره در همه عرصه ها بر جبهه باطل پیروز است.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس ادامه داد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس جان ارزشمند خود را فدا کردند تا امنیت در کشور تامین شود و امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی در جهان باشیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای خلقت، موضوع مقابله حق و باطل وجود داشت و تا قیامت، مساله تعارض و تقابل حق و باطل خواهد بود.

حجت‌الاسلام قریشی اضافه کرد: دشمنان دین و حق، همه اهتمام‌شان این است که طرفداران حق و جبهه الهی را از مسیرشان برگردانند که البته در این راه، هرگز موفق نبوده‌اند.

وی نقطه اوج دشمنی استکبار جهانی و جبهه باطل با ایران اسلامی را آغاز جنگ‌تحمیلی با تحریک استکبار جهانی توسط صدام عنوان کرد و گفت: با این وجود، ملت بزرگ ایران همه مشکلات را تحمل کرد و توانست همه دشمنان را شکست داده و عزتمندانه در مسیر خود گام بردارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین با تاکید بر اینکه اقتدار حال حاضر ایران اسلامی، اقتداری بازدارنده و پایدار است، گفت: البته دشمنان هیچگاه تاب دیدن این همه اقتدار و افتخار را نداشته و همواره دست به توطئه زده‌اند که خوشبختانه همه آنها ناکام مانده است.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: همه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری خداوند متعال و با هوشیاری ملت ایران همواره شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می رود، اظهار کرد: چشمه اقتدار ملت ایران، از دفاع مقدس جوشیده و اکنون تبدیل به یک دریای خروشان شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پشتیبانی همیشگی ملت بزرگ ایران از نیروهای مسلح ادامه داد: این امر همواره موجب قوت قلب و اقتدار بوده است.

انتهای پیام
captcha