دعوت اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی به حضور در اجتماع امت رسول‌الله(ص)
کد خبر: 4087589
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

دعوت اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی به حضور در اجتماع امت رسول‌الله(ص)

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت عده معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، ضمن دعوت به حضور در تجمع فردا، بیانیه‌ای صادر کرد.

اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترتبه گزارش ایکنا، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در پی حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت عده معدودی از عناصر خودفروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت نسبت به بانوان محجبه با صدور بیانیه‌ای، مدیران و فعالان قرآنی را برای حضور در تجمع یکشنبه، سوم مهرماه ساعت 16 علیه این هتاکان به ساحت قرآن و مقدسات، دعوت کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ أَن يُطفِـُٔواْ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفۡوَٰهِهِمۡ وَيَأۡبَى ٱللَّهُ إِلَّآ أَن يُتِمَّ نُورَهُۥ وَلَوۡ كَرِهَ ٱلۡكَٰفِرُونَ(توبه/ 32)

آن‌ها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گرچه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید.

اینک و در پی موفقیت‌های روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به عنوان یک قدرت و قطب اثرگذار، همچون گذشته، زورگویان و قدرت‌های پوشالی جهان و در رأس آن آمریکا و غرب، توان و تحول دیدن و باور آن را نداشته و در پی‌ بی‌اثر جلوه دادن این توان و نیز رزمایش بزرگ اربعین برآمده‌اند.

وقتی که منطق گفتمان در ادبیات زورگویان وجود خارجی ندارد، منطق تخریب، آشوب و رفتارهای ساختارشکنانه در دستور کار آنان قرار می‌گیرد تا خواسته تعداد محدودی مزدور و وطن‌فروشان به عنوان خواست ایران اسلامی به جهان مخابره شود.

تردیدی نداریم وقایع این چند روزه که با تحریک رسانه‌های بیگانه و با سوءاستفاده از فضای بی در و پیکر مجازی کشور رقم خورده محکوم به شکست بوده و هوشیاری کارکنان خدوم و پرتلاش فراجا، بسیج و نیروهای مسلح و نیز آحاد امت اسلامی این توطئه را بی‌اثر کرده و نقشه‌های شوم آنان را خنثی ساخته و خواهد ساخت و مطمئناً اینگونه حرکت‌های مذبوحانه، نظام اسلامی را در تحقق مقتدرانه آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و فرامین ولی‌فقیه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) بار نخواهد داشت. «فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً»(رعد/17).

هیئت مدیره اتحادیه کشوری و مدیران اتحادیه‌ها و مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد کشور خصوصاً مروجین و معلمان قرآن همگام با امت اسلامی ضمن محکوم نمودن اهانت‌هایی که به ساحت مقدس قرآن کریم شده است، انزجار خود را از رفتارهای هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی اعلام کرده، ضمن حضور در تجمع روز یکشنبه در میدان انقلاب اسلامی در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد و خیمه‌‌های حسینی، آمادگی همه‌جانبه خود را جهت حضور میدانی در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی را اعلام نموده و از مقامات قضایی درخواست دارد در کنار نیروهای امنیتی و مسلح به صورت قاطع با این مزدوران بیگانه برخورد کند.

برخود فرض می‌دانیم به روان پاک شهدا حوادث اخیر درود فرستیم و برای شفای عاجل مجروحان آرزوی بهبودی و شفای کامل مسئلت کنیم.

مؤسسات و مدیران اتحادیه موسسات قرآنی کشور»

انتهای پیام
captcha