مراسم معنوی شهید آبروی محله در آق‌قلا برگزار شد
کد خبر: 4088662
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

مراسم معنوی شهید آبروی محله در آق‌قلا برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم معنوی شهید آبروی محله و بزرگداشت شهید سارانی با حضور امام جمعه بخش وشمگیر و شهر انبارالوم وخانواده شهدا و جانبازان و مسئولین ادارات شهرستان آق‌قلا امروز، ۷ مهر درآق‌قلا برگزارشد.

مراسم معنوی بزرگداشت شهید سارانی و شهید آبروی محله در آق قلا

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم معنوی شهید آبروی محله و بزرگداشت شهید سارانی با حضور امام جمعه بخش وشمگیر و شهر انبارالوم وخانواده شهدا و جانبازان و مسئولین ادارات شهرستان آق‌قلا امروز، ۷ مهر درآق‌قلا برگزارشد.

حجت‌الاسلام دماوندی امام جمعه انبارالوم در این مراسم ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: شهیدان مشعل روشن و تابناک و هدایتگر ما هستند وجود این عزیزان موجب تعالی فرهنگ در جامعه شده است.

حجت‌الاسلام دماوندی با بیان اینکه سیره زندگی شهداء ما برگرفته از سیره اهل بیت بود که نامشان جاویدان ماند، تصریح کرد: باید سعی کنیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در برگزاری این مراسم ها تلاش کنیم.

وی گفت: با زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه می‌توانیم راه این قهرمانان همیشه جاودان را زنده نگه داریم.

امام جمعه انبارالوم ادامه داد: آمریکا از روحیه جهادی و دینی جوانان ما می‌ترسد.اکثر برنامه‌های دشمن برای جوانان و نوجوانان است و خانواده‌ها وظیفه حفاظت فرزندانشان در مقابل شبهات رسانه‌ای دارند.

‏در پایان مراسم با حضور مسئولان از والدین و خانواده معظم شهدای این محله با اهداء لوح تقدیر شد.

 

انتهای پیام
captcha