۱۷۷ نفر از کارکنان و خانواده نیروی انتظامی آذربایجان غربی حافظ قرآن هستند
کد خبر: 4089292
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

۱۷۷ نفر از کارکنان و خانواده نیروی انتظامی آذربایجان غربی حافظ قرآن هستند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: با اقدامات خوبی که در حوزه فرهنگی، دینی و قرآنی در استان صورت گرفته، ۱۷۷ نفر از کارکنان و خانواده نیروی انتظامی در استان حافظ قرآن از یک تا ۳۰ جزء هستند.

حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ۱۰ مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در قالب طرحی که در راستای استفاده از ظرفیت معنوی روحانیون تدوین شده، در فاز نخست، روحانیون در ۱۴ کلانتری منتخب استان مستقر شده‌اند، در نظر داریم این تعداد را با توجه به ظرفیت‌های موجود، افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در چهار حوزه فعالیت دارد، اضافه کرد: تبلیغات و روابط عمومی، تربیت و آموزش، ارتقای بینش سیاسی و همچنین عملکرد خانواده کارکنان، این چهار حوزه را شامل می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن و مراسم مذهبی در ایام مختلف سال، برپایی موکب اربعین در مرز تمرچین پیرانشهر، اجرای جلسات ارتقای سیاسی و بصیرت‌افزایی برای کارکنان و خانواده آنان و همچنین برگزاری اردوهای مختلف با هدف اعتلای اعتقادی و دینی کارکنان از جمله مهمترین اقدامات این نهاد در سال جاری به شمار می‌رود.

وی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی برای سربازان، اعزام سربازان برای آموزشیاری قرآن به قم، برگزاری کلاس‌های آموزش همسرگزینی برای نیروهای مجرد، برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی برای خانواده‌های کارکنان و برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی از جمله دیگر برنامه‌های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان برشمرد.

حجت‌الاسلام زکی گفت: با اقدامات خوبی که در حوزه فرهنگی، دینی و قرآنی در استان صورت گرفته، ۱۷۷ نفر از کارکنان و خانواده نیروی انتظامی در استان حافظ قرآن از یک تا ۳۰ جزء هستند.

انتهای پیام
captcha