آب‌رسانی 20 گروه جهادی در مناطق مختلف همدان
کد خبر: 4089777
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

آب‌رسانی 20 گروه جهادی در مناطق مختلف همدان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: بیش از 20 گروه جهادی در زمینه آب رسانی همراه با تانکرها و همچنین توزیع آب معدنی در مناطق مختلف همدان فعال هستند.

امیر براتی مسئول بسیج سازندگی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، امیر براتی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان، با اشاره به بحث کم آبی و مشکلات شهروندان در زمینه تأمین آب شرب، اظهار کرد: همواره مردم عزیز همدان با صبر و سعه صدر یاور مسئولان بودند و نقشه‌های شوم معاندان را خنثی کرده‌اند.

وی افزود: بیش از 20 گروه جهادی در زمینه آبرسانی همراه با تانکرها و همچنین توزیع آب معدنی در مناطق مختلف همدان فعال هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان در راستای بررسی موانع و رفع مشکلات احتمالی خط لوله‌های انتقال آب، از 30 چاه در روستاهای امزاجرد، یکن آباد، انصار الامام، بهرام آباد، دهپیاز و ... طی چند مرحله بازدید انجام شده است.

وی در ادامه به فعالیت‌های گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به خانواده‌های کم برخوردار و با هدف تقویت روحیه خودباوری و خدمت رسانی به محرومان، 20 خانه محرومین بازسازی یا نوسازی شده است.

براتی در پایان ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: 30 مدرسه در شهر همدان مرمت، بهسازی و رنگ‌آمیزی شده که در مجموع به 20 هزار دانش‌آموز خدمت‌رسانی شده است.

انتهای پیام
captcha