پیشکسوتان دفاع مقدس مهم‌ترین تکیه‌گاه نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4090005
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

پیشکسوتان دفاع مقدس مهم‌ترین تکیه‌گاه نظام اسلامی هستند

مسئول دفتر ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس مهم‌ترین تکیه‌گاه نظام اسلامی هستند، چراکه برای حفظ تمامیت‌ارضی کشورمان در مقابل دسیسه‌های دشمنان می‌توان از تجربیات آنها استفاده کرد.

پیشکسوتان دفاع مقدس مهم‌ترین تکیه‌گاه نظام اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 14 مهر در دیدار  با پیشکسوت و از فرماندهان دفاع مقدس حجت‌الاسلام حبیب زارع در سلماس، اظهار کرد: یادگاران هشت سال دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین تکیه‌گاه‌‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه این قشر از جامعه به‌معنای‌واقعی‌کلمه حق زیادی بر گردن ما دارند، ادامه داد: آنها هشت سال در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادند و همزمان در مقابل وحدت‌شکنان داخلی مقاومت کردند.

مسئول دفتر‌ ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: یادگاران دفاع‌مقدس به واسطه حضور مستمر خود در میدان‌های حق علیه باطل، تجربیات و اندوخته‌های زیادی دارند، که برای نسل کنونی کشورمان و جوانان ما کارآمد است.

فیاضی اضافه کرد: عشق به ولایت‌فقیه در نسل انقلاب و نسل کنونی موج می‌زند، اما صرف ارادت و علاقه قلبی کافی نیست و باید نمود عملی داشته باشد، برای حفاظت از حریم ایران اسلامی باید تبحر، مهارت و توانمندی نیز کسب شود.

وی ادامه داد: توانمندی‌هایی که برای دفاع از امنیت کشورمان موردنیاز است، به‌واسطه کسب فیض از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت دست‌یافتنی است، هرکس به اندازه وسع خود از این چشمه بی‌پایان می‌تواند سیراب شده و در خدمت میهن اسلامی به‌کار گیرد.

انتهای پیام
captcha