1100 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند سمنانی توزیع شد
کد خبر: 4091107
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

1100 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند سمنانی توزیع شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سمنان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، یک هزار و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

توزیع 1100بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان سمنانی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سمنان، مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، صبح امروز، 19 مهر، طی سخنانی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان استان توزیع شد، گفت: این طرح همزمان با سال تحصیلی جدید در تمام استان انجام شده است.

وی افزود: این بسته‌ها به‌صورت متمرکز توسط بسیج سازندگی استان سمنان توزیع شده است که در این راستا ارزش هر سری از این لوازم‌التحریر ۳۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود که شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با تأکید بر اینکه این بسته‌های لوازم‌التحریر به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان تهیه شده؛ گفت: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم توزیع شده است.

کاشفی با بیان اینکه روند توزیع لوازم‌التحریر توسط سپاه و بسیج از شهریورماه آغاز شد، اظهار کرد: بسیج در اجرای نهضت کمک مؤمنانه به‌عنوان پیش قراول حرکت خواهد کرد و از ظرفیت‌های مردمی خدمت مؤمنانه نیز بهره‌گیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha