عظمت نظام الهی در پرتو وحدت نمایان می‌شود
کد خبر: 4092200
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

عظمت نظام الهی در پرتو وحدت نمایان می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نقده گفت: عظمت نظام الهی و مبتنی بر توحید زمانی نمایان می‌شود که وحدت‌کلمه در جامعه جریان پیدا کند.

عظمت نظام الهی در پرتو وحدت نمایان می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار بهروز قاسمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه نقده، امروز، 24 مهر در همایش «وحدت و تأثیر آن بر توسعه» که در مسجد صاحب‌الزمان نقده برگزار شد، گفت: برای اینکه در مقابل توطئه‌های دشمنان  نظام و اسلام ایستادگی کنیم، باید بپذیریم، «وحدت» مهمترین عامل موفقیت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه غفلت در حفظ وحدت و تقویت آن بدون شک باعث می‌شود، از اهداف رفیع و آرمان‌های بلند اسلام بیش‌ازپیش فاصله پیدا کنیم، اضافه کرد: اولیای الهی خود از بین توده‌های مردم برخاسته‌اند و تلاش کرده‌اند، بشریت را حول یک محور گردهم بیاورند.

معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه نقده با بیان اینکه در پرتو وحدت کلمه به‌طور قطع عظمت و اقتدار نظام الهی در معرض نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: در این صورت مردم به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وحدت آحاد جامعه به‌ویژه شیعه و سنی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، گفت: ترکیب جمعیتی شیعه و سنی این شهرستان نشان می‌دهد، وحدت‌کلمه در جای‌جای ایران موج می‌زند، که باید آن را بیش از پیش تقویت کرد.

قاسمی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نه‌تنها در آذربایجان غربی و نقده بلکه سراسر ایران همه اقوام اعم از ترک، کرد، لر و فارس همچنین پیروان ادیان توحیدی در کنار یکدیگر با صفا و صمیمیت زندگی می‌کنند، گفت: اخوت قلبی در این کشور جریان دارد، که در سایه‌سار اسلام و انقلاب به این بافت فرهنگی دست‌ پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در کشورهای مختلف ملت‌ها برای حفظ انسجام خودشان به دستاویزهای مختلفی متوسل می‌شوند، ولی بهترین معیار برای حفظ وحدت تکیه بر اهل بیت(ع) و تبعیت از ولایت فقیه است، اظهار کرد: این اصل در دیدگاه علمای اهل تسنن و تشیع مورد قبول است و به اهمیت آن صحه می‌گذارند، چراکه اعتبار نهضت انقلاب اسلامی در این واژه نهفته شده است.

انتهای پیام
captcha