نشست دانش‌آموزی با موضوع«نماز و اقامه نماز جماعت» در آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4098982
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

نشست دانش‌آموزی با موضوع«نماز و اقامه نماز جماعت» در آزادشهر برگزار شد

نشست دانش‌آموزی با موضوع «نماز و اقامه نماز جماعت» توسط امام جمعه شهرستان آزادشهر امروز، ۲۱ آبان در دبیرستان دخترانه غیردولتی دوره دوم اردیبهشت آزادشهربرگزار شد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در اقامه نماز دانش آموزی

به گزارش ایکنا از گلستان،‌ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، هشتمین نشست دانش آموزی با موضوع نماز، با حضور امام جمعه آزادشهر، مدیر آموزش و پرورش، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان، مسئول بسیج دانش آموزی و معاونین پرورشی و معلمان امروز، ۲۱ آبان دردبیرستان دخترانه غیردولتی دوره دوم اردیبهشت آزادشهر برگزار شد.

پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، حجت الاسلام شهابی، مطالب مبسوطی در خصوص فضیلت اقامه نماز اول وقت و جماعت عنوان کرد و گفت: بدون شک بهترین وسیله جهت ارتباط با حق تعالی نماز است.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به نقش ارزنده دانش آموزان و دانشجویان محجبه متدین در سرنگونی رژیم طاغوت، گفت: توجه دانش آموزان به هجمه‌های فرهنگی استکبار جهانی و عدم توجه به تبلیغات مسموم دشمنان و معاندین و نقشه‌های شوم آنان برای تفرقه‌افکنی به ویژه درفضای مجازی در اثرگذاری تربیت دینی و آموزش و بهره‌گیری از معنویت اثرگذار است.

امام جمعه آزادشهر در ادامه از تلاش صادقانه دبیران، مدیران و کلیه سنگر نشینان تعلیم و تربیت بعنوان افسران جنگ نرم در بصیرت افزایی دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و خواستار حضور فعال در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی، علمی و اجتماعی شد.

درپایان جلسه ضمن پاسخگویی به سوالات متنوع دانش آموزان توسط امام جمعه، هدایایی از طرف ستاد اقامه نماز شهرستان و معاونت پرورشی، به تعدادی از دانش‌آموزان فعال درامر اقامه نماز و مسائل پرورشی اهداء شد.

انتهای پیام
captcha