بیش از ۱۰۰ قلم انواع دارو در ملایر کشف شد
کد خبر: 4100590
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

بیش از ۱۰۰ قلم انواع دارو در ملایر کشف شد

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروهای خارج از شبکه و کمیاب توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر خبر داد.

علی‌اکبر کریم‌پور معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، علی‌اکبر کریم‌پور، معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروهای خارج از شبکه و کمیاب به ارزش سه میلیارد ریال توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر کشف شد.

وی افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده با هرگونه بی‌نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون‌گریز از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری اطلاعات سپاه ۱۱۴، ما را در مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

کریم‌پور با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان همدان در راستای برقراری امنیت با هر نوع اقدامی که معیشت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازد، مقابله و برخورد می‌کند، گفت: کسانی که بخواهند نظم نظام توزیع را برهم بزنند و اقلام دارویی و ضروری را احتکار کنند، پس از تشکیل پرونده و پیگرد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام
captcha