دوره تربیت معلم قرآن در روستاهای ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4101462
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

دوره تربیت معلم قرآن در روستاهای ملایر برگزار می‌شود

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری دوره تربیت معلم قرآن آموزشیار قرآنی ویژه روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر با هدف شناسایی نیروهای مستعد روستاها و تربیت آنان به‌منظور تدریس دوره‌های قرآنی در آن مناطق و خودكفایی آموزشی آنها به برگزاری دوره آموزشی تربیت معلم قرآن کریم تحت عنوان آموزشیار اقدام کرده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به معلمی و تدریس قرآن با شرکت در آزمون ورودی در صورت قبولی در دوره شرکت می‌کنند و پس از طی دوره و قبولی در آزمون‌های پایانی ضمن اخذ گواهینامه آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن كریم، به‌عنوان مربی دوره‌های عمومی قرائت قرآن كریم در مناطق محروم به تدریس دروس فوق خواهند پرداخت.

یارمحمدی افزود: این دوره به‌صورت فشرده در قالب 42 جلسه آموزشی در شهر ملایر و در محل این اداره برگزار خواهد شد که دوره به‌صورت مشارکتی برگزار می‌شود و قسمت بیشتری از هزینه دوره به‌صورت ستادی توسط این اداره تأمین و شرکت‌کنندگان در دوره فقط یک پنجم هزینه دوره را به مبلغ 70 تومان پرداخت می‌کنند.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام حداکثر تا هشتم آذرماه می‌توانند با شماره 33350006 تماس بگیرند و یا به این اداره مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha