انقلاب اسلامی به برکت روحیه بسیجی به اوج قدرت رسیده است
کد خبر: 4102511
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

انقلاب اسلامی به برکت روحیه بسیجی به اوج قدرت رسیده است

فرماندار ملایر با بیان اینکه هفته بسیج یک رویداد نمادین است تا ملت ایران یادگار ارزشمند و ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب را به یاد آوردند، گفت: انقلاب اسلامی به برکت روحیه بسیجی به اوج قدرت و عظمت رسیده است.

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، فرماندار شهرستان ملایر، امروز، پنجم آذرماه در همایش بسیجیان ملایر اظهار کرد: هفته بسیج یک رویداد نمادین است تا ملت ایران یادگار ارزشمند و ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب را به یاد آوردند.

وی بسیج را شجره طیبه و نهال تنومند دانست و گفت: امروز هر کجا که اسلام و انقلاب نیازمند یاری است، بسیجیان به‌عنوان فداکارترین نیروها در عرصه جهاد پای کار هستند. بسیج مختص به قشر خاصی نیست و هر کس دل در گرو ایران دارد، بسیجی است. بسیجی به موقع عمل می‌کند و بصیرت دارد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه امروز همه کارمندان و مسئولان دستگاه‌های اداری و همه ارکان دولت در مقابل بسیج مسئولیت دارند و هیچ اداره‌ای نباید نسبت به فرهنگ بسیجی بی‌اعتنا باشد، افزود: ایرانیان با وحدت و یکدلی نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌کنند و حسرت بازگشت آمریکا را بر دل دشمنان می‌گذارند. نقشه‌های شوم دشمنان در ماه‌های اخیر را برای کشور دیدیم و ملت ایران نشان دادند که ملتی واحد و متحد هستند و پشت اسلام و انقلاب را خالی نخواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز کشور سرشار از روحیه بسیجی شده است، بسیج را کلید حل مشکلات در همه دوران‌ها دانست و گفت: انقلاب ما با تمسک به روحیه بسیجی به اینجا رسیده و دشمن بعد از چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی فکر می‌کند با انقلاب‌های رنگین و کشیدن اراذل و اوباش به خیابان‌ها می‌توانند درخت تنومند انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

اسماعیلی با اشاره به حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس، سازندگی، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و همه عرصه‌ها، تصریح کرد: بسیج و بسیجی محدودیت‌بردار نیست و حرکت بسیجی برای همه الهام‌بخش است. امروز میلیون‌ها نفر در کشورهای مسلمان از جمله فلسطین، لبنان، عراق و یمن به بسیج ما ا اقتدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: کارت بسیج مختص قشر خاصی نیست، هر کس دل در گرو نظام و انقلاب دارد، بسیجی است و هر جا نیاز به فداکاری داشتیم بسیج حضور داشته و امروز انقلاب اسلامی به‌واسطه روحیه بسیجی در تمام دنیا صادر شده است.

فرماندار ملایر گفت: امروز به برکت بسیج، ایران از تمام پیچ‌های تاریخی گذر کرده است. در شرایطی که بسیاری به‌دنبال ناآرامی و ناکامی در کشور ما بودند در مسابقات جام جهانی بازیکنان تیم ملی با تعصب و غیرت بسیجی عمل کردند و باعث افتخار ملت ایران شدند.

انتهای پیام
captcha