نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قم آغاز به کار کرد
کد خبر: 4103451
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی استان قم متشکل از ۱۷۰ غرفه مختلف، به همت بسیج سازندگی سپاه استان قم با حضور جمعی از مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان قم آغاز به کار کردبه گزارش خبرگزاری ایکنا از قم، علی ایراندوست، مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، با اشاره به شروع فعالیت نمایشگاه محصولات خانگی و اقتصاد مقاومتی سپاه استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه با بیش از ۱۷۰ غرفه برپاشده است که صاحبان غرفه‌ها با حمایت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی بسیج و استفاده از تسهیلات کم بهره بسیج سازندگی توانسته‌اند کسب و کاری برای خود رقم بزنند.

وی اضافه کرد: مشاغل خانگی به علت توان مالی پایین در فروش و تبلیغات محصولات خود با مشکلاتی روبرو هستند که برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی برای آن‌ها است تا ضمن ارائه محصولات خود بتوانند با همکاران و شغل‌های مشابه خود آشنا شده و تعاملات لازم برای توسعه کسب و کار خود را رقم بزنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، کانون وابستگان سپاه مرکز مدیریت و مرکزخدمات حوزه علمیه، بسیجیان و آحاد مردم در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه غرفه داشته و محصولات خود را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در استان قم بیش از ۲۳۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی بسیج فعالیت دارند که وام‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی و تبصره ۱۶ به واسطه این صندوق‌ها میان افراد توزیع می‌شود و افراد با دریافت گواهی آموزش از این صندوق‌ها می‌توانند به کسب و کارهای تخصصی و مشاغل خانگی ورود کنند.

یادآور می‌شود، این نمایشگاه از هفتم الی یازدهم آذرماه در محل نمایشگاه دائمی استان قم در انتهای خیابان خاکفرج هر روز از ساعت 15 الی 22 میزبان مخاطبان است.

انتهای پیام
captcha