درمانگاه دندانپزشکی اوقاف ملایر افتتاح شد
کد خبر: 4103879
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

درمانگاه دندانپزشکی اوقاف ملایر افتتاح شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از افتتاح درمانگاه دندانپزشکی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در خیابان شهید رجایی این شهر خبر داد.

درمانگاه دندانپزشکی اوقاف ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر امروز دهم آذر ماه در مراسم افتتاح درمانگاه خیریه دندانپزشکی اوقاف و امور خیریه ملایر اظهار کرد: این مرکز که سالهاست فعالیت داشته است طی دو سال گذشته به علت مشکلات و نبود امکانات و بیماری کرونا بسته شد که امروز مجددا بازگشایی و با امکانات جدید افتتاح شده است.

وی افزود: این مرکز با هدف خدمات دهی به افراد نیازمند از محل موقوفات سیف‌الدوله و طیبه آقا کیانی است که عرصه آن مربوط به واقف خیر اندیش طیبه آقا کیانی و اعیان آن مربوط به مرحوم شادروان سیف‌الوله بوده بازگشایی شده که برای بازسازی و امکانات جدید آن 600 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در راستای کمک به افراد بی‌بضاعت قرار است افراد نیازمند با هماهنگی و ارائه معرفی نامه از اوقاف و امور خیریه ملایر با ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند و بقیه هزینه نیز توسط خود افراد پرداخت شود.

وی اضافه کرد: افراد زیر پوشش کمیته امداد می‌توانند تا سقف ۸۰ درصد از خدمات دندانپزشکی این مرکز بهره‌مند شوند.

عباسی با بیان اینکه با وجود تورم موجود و تحریم‌های اعمال شده به کشور، تهیه و خریداری وسایل دندانپزشکی مورد نیاز، هزینه زیادی را دربرداشت، گفت: پیگیری‌های انجام شده طی یک سال گذشته توانستیم با رایزنی با یکسری شرکت‌ها در تهران، وسایل فرسوده را تعمیر و وسایل و مواد مورد نیاز را خریداری کنیم.

مدیر اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی از پزشکان مجرب با تجهیزات جدید و مواد درجه یک، به اطفال و بزرگسالان خدمات ارائه می دهند، گفت: ساعت کاری مرکز همه روزه به غیر از ایام تعطیل، از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۱ است.

رضا زنگنه، مدیر اجرایی درمانگاه خیریه اوقاف ملایر نیز از همکاری پنج پزشک متخصص در بخش اطفال و بزرگسالان خبر داد و گفت: در این مرکز خدمات متنوع دندانپزشکی شامل گرفتن عکس دندان، کشیدن دندان، پر کردن، جرم گیری، جراحی، ارتودنسی، گذاشتن انواع پروتزها، ایمپلنت و روکش دندان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: مواد مورد استفاده در این مرکز از کیفیت بالایی برخوردار باشد، افزود: تمام نکات بهداشتی توسط پرسنل رعایت می شود. در تلاش هستیم مجوزات لازم برای تبدیل شدن به «درمانگاه تخصصی دندانپزشکی» را برای این مرکز اخذ کنیم،که مکاتبات لازم با شبکه بهداشت و درمان ملایر انجام شده است و منتظر صدور مجوز و تاییدیه نهایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان هستیم.

زنگنه بیان کرد: در صورت تبدیل شدن این مرکز خیریه به درمانگاه تخصصی، زمینه جذب پزشکان متخصص بیشتر و ارائه خدمات مضاعف فراهم شده که سبب رفاه حال شهروندان می‌شود.

انتهای پیام
captcha