پیکر چهار شهید گمنام در همدان تشییع می‌شود
کد خبر: 4104127
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

پیکر چهار شهید گمنام در همدان تشییع می‌شود

رئیس کمیته جست‌و‌جوی مفقودین همدان از تشییع پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان همدان و شهر رزن همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

تشییع 4 شهید گمنام در همدانبهرام دوست‌پرست، رئیس کمیته جست‌و‌جوی مفقودین استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام در شهرستان همدان و رزن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهدا از شهدای تفحص شده دوران دفاع مقدس و در مناطق غرب و جنوب بودند، گفت: پیکر این شهیدان برای تدفين به مکان‌های پیش‌بینی شده انتقال داده می‌شوند.

رئیس کمیته جست‌و‌جوی مفقودین همدان افزود: پیکر یکی از شهدا در پارک تفریحی ورزشی شهر رزن، پیکر سه شهید در شهرستان همدان در اداره‌کل آموزش و پرورش همدان در خیابان فرهنگ، پارک کوی خضر منطقه خضر همدان و شهید دیگر نیز در دانشگاه تربیت معلم شهید مقصودی تدفين خواهند شد.

دوست‌پرست با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها وداع با شهیدان است، گفت: این برنامه پنجم دی‌ماه سال جاری در حسینیه امام خمینی(ره) شهرستان همدان و همچنین در شهرستان رزن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در 55 مکان استان همدان شهدای گمنام تدفين شده‌اند، اضافه کرد: مراسم تشییع شهدا ششم دی‌ماه سال جاری نیز از میدان امام خمینی(ره) به سه نقطه مشخص شده شهرستان همدان و در شهرستان رزن برگزار می‌شود. در حال حاضر نیز شش ستاد شامل کمیته‌های فرهنگی و تبلیغات انتظامی امنیتی اجرایی پشتیبانی اطلاع‌رسانی و کمیته استقبال تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha