اجرای مرحله سوم شبیه‌سازی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در کردستان
کد خبر: 4111119
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

اجرای مرحله سوم شبیه‌سازی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در کردستان

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اجرای مرحله سوم شبیه‌سازی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن پنج‌شنبه، ۱۵ دی‌ماه در کردستان خبر داد.

قرآنخلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: مرحله سوم طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن با حضور 27 نفر از داوران و فعالان قرآنی استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد سه نفر مجوز ورود به مرحله سوم شبیه‌سازی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن را دریافت کردند، افزود: یک نفر از قبول‌شدگان بانو و دو نفر آقا هستند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: حسین عبدالملکی در رشته صوت، محمد ادریس فاتحی و مریم سعیدی در رشته وقف و ابتدا مجوز حضور در مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن را دریافت کردند.

وی از اجرای مرحله سوم شبیه‌سازی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن پنج‌شنبه، 15 دی‌ماه در کردستان خبر داد، افزود: در روز اجرای طرح15 فایل صوتی قرآن بانوان و آقایان به شرکت‌کنندگان داده می‌شود تا کار داوری آن را انجام دهند نتایج داوری به سازمان اوقاف و امورخیریه ارسال می‌شود.

همتی یادآور شد: کسانی که امتیاز لازم را در این بخش دریافت کنند، به مرحله نهایی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کهبه صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha