«حرف‌آورد» آوردگاه بانوان صاحب سخن ایران‌ زمین +‌ فیلم
کد خبر: 4113305
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

«حرف‌آورد» آوردگاه بانوان صاحب سخن ایران‌ زمین +‌ فیلم

طرح «حرف‌آورد» آوردگاه بانوان صاحب سخن ایران‌زمین، طی یک عملیات میدانی از جریان تبیین، روشنگری و تبلیغ مردمی در راستای دستیابی به تمدن ایرانی-اسلامی است که با زمینه و محتوای ناظر به ابعاد چهارگانه نهضت پیشرفت و تبیین و تبلیغ دینی در مسیر (شدن) و دستیابی به اهداف خود ایجاد شده و رشد می‌کند.

به گزارش ایکنا، اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طرحی راهبردی با ‌عنوان «حرف‌آورد»، آوردگاه بانوان صاحب سخن ایران‌زمین برگزار کرده است که طی یک عملیات میدانی از جریان تبیین، روشنگری و تبلیغ مردمی در راستای دستیابی به تمدن ایرانی-اسلامی است که با زمینه و محتوای ناظر به ابعاد چهارگانه نهضت پیشرفت و تبیین و تبلیغ دینی در مسیر (شدن) و دستیابی به اهداف خود ایجاد شده و رشد می‌کند.

اوایل سال 1400 طرحی با عنوان «حرف‌آورد» در راستای بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر شکست محاصره تبلیغاتی دشمن، در سطح کشور مطرح و اجرا شد و تا کنون آثار خوبی در قالب کلیپ و پادکست در بحث جهاد تبیین بانوان منتشر شده است.

در بازه زمانی یک‌سال و نیم، حدود 70 هزار نفر در این طرح همراه شدند و بیش از 80 هزار اثر در فضای مجازی دیده شد. همچنین برای توانمندسازی مخاطبین، آموزش‌های متنوعی در حوزه رسانه برگزار شد و افراد توانمند به صداوسیمای استان خود جهت اجرای برنامه‌ها دعوت شدند.

با توجه به تحریف واقعیت‌ها، مخدوش کردن نکات مثبت، بزرگنمایی ضعف‌ها وجود دیکتاتوری رسانه‌ای که از سوی رسانه‌های معاند صورت می‌گیرد جهاد تبیین ضرورت و اهمیت پیدا می‌کند.

این طرح تمام بانوان سطح کشور را در برمی‌گیرد و می‌خواهد به یک سطح کنشگری مطلوب در بین بانوان دست یابد و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین شکل گیرد. یکی از اصلی‌ترین اهداف و برنامه‌های «حرف‌آورد» ارتقای سطح کنشگری زبانی و بیانی آحاد مردم در میدان است که با گام‌های کوچک و ساده به سمت رویدادهای تبلیغی در میان مردم می‌رود.

برنامه‌های اجرایی «حرف‌آورد» به صورت مجزا در هر استان برگزار می‌شود که شامل آموزش‌های رسانه‌ای، اعم از فتوشاپ، فیلم‌برداری، نویسندگی، تولید پادکست، تدوین و... به منظور توانمندسازی افراد است. همچنین با دسترسی به شبکه‌ها و بسترهای آموزشی برجسته و گسترده، افراد برتر در فضای عمومی یا تخصصی مردمی برای انگیزه بخشی استمرار فعالیت معرفی می‌شوند.

«حرف‌آورد» از ابتدا تاکنون با طرح کاوی، پژوهش مبنایی و میدانی، جایگاه اجتماعی، پوشش گفتمانی، محصولات الهام‌بخش، زیرساخت پشتیبانی، شبکه انسانی، آموزش، تولید محتوا و حمایت گام برداشته و مراحل توسعه و پیشرفت را طی کرده است.

تمام آثاری که از مخاطبین ارسال می‌شود در سایت و صفحات اینستاگرام، ایتا و تلگرام «حرف‌آورد» به نشانی Harfavard.ir منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha