راه‌های ارتباطی روستاهای تویسرکان بازگشایی شد
کد خبر: 4115228
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

راه‌های ارتباطی روستاهای تویسرکان بازگشایی شد

فرماندار تویسرکان گفت: راه ارتباطی همه روستاهای تویسرکان در مجموع محور‌های مواصلاتی و فرعی شهرستان تویسرکان با ۴۴۰ کیلومتر بازگشایی شد.

فرماندار تویسرکان فرماندار تویسرکانحسین افشاری فرماندار تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه راه ارتباطی ۱۰۴ روستای تویسرکان باز است، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در خرمرود و احتمال کولاک مجدد در این حوزه گشت‌زنی راهداری انجام می‌شود و بازدید میدانی از فعالیت دستگاه‌ها و راه‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه در بازگشایی راه‌ها اولویت با راه اصلی، فرعی و بعد راه‌های روستایی است به این دلیل که مردم از روستا خارج نشوند و در راه‌های اصلی گرفتار و اذیت شوند، گفت: با توجه به اینکه ممکن است برودت و سرمای هوا ادامه داشته باشد همه ما باید برای جلوگیری از قحطی احتمالی گاز در مصرف آن صرفه‌جویی کنیم.

افشاری بیان کرد: طبق تصمیمات کشوری گاز عمده واحدهای تولیدی که از این سوخت استفاده می‌کنند به جز کارخانه‌های داروسازی، قطع شده است، اما این واحدها برای ادامه فعالیت می‌توانند از سوخت‌های جایگزین بهره‌مند شوند؛ از این‌رو شرکت پخش فراورده‌های نفتی آمادگی دارد روزانه سوخت مورد نیاز این واحدهای تولیدی را تهیه و در اختیارشان قرار دهد.

محمد حسین‌پور، شهردار تویسرکان نیز به خبرنگار ایکنا گفت: طی ۳۶ ساعت نیروهای شهرداری با هشت اکیپ آماده‌باش و در حال خدمت بودند و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر اصلی و فرعی در اسرع وقت انجام شد که با تلاش نیروها هیچ‌گونه مشکل و تصادفی در معابر به‌وجود نیامد و هیچ تماسی مبنی بر شکایت مردمی نداشتیم.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰۰ تن شن و نمک که از قبل تهیه شده بود در معابر سطح شهر استفاده شد، گفت: برف درختان هم توسط نیروهای فضای سبز تکانده شدند و موردی از شکستن شاخه وجود نداشت.

مریم زبده، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان نیز به خبرنگار ایکنا گفت: در کنار آماده‌باش پنج گروه هلال احمر شهرستان گروهی از آفرود‌سواران تویسرکانی به سرپرستی حیدریان به‌صورت داوطلبانه به کمک نیروهای امدادی و تیم‌های عملیاتی آمدند تا برف و شرایط بد آب و هوایی در صورت نیاز به همشهریان کمک کنند که این ابتکار عمل آفرود‌سواران عضو جمعیت هلال احمر، می‌تواند در مواقع لزوم در امدادرسانی و کمک به مردم سرعت عملکرد امدادگران را افزایش دهد.

انتهای پیام
captcha