دیدار مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی با خانواده شهید بهشتی‌منش
کد خبر: 4116132
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

دیدار مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی با خانواده شهید بهشتی‌منش

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور در منزل شهید «امین بهشتی‌منش» با خانواده وی دیدار و از سال‌ها صبر و استقامت در راه حفظ ارزش‌های انقلاب قدردانی کرد.

خانواده شهدا در رشد فرهنگی جامعه نقش زیادی دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 1 بهمن در آیین دیدار با خانواده شهید امین بهشتی‌منش که در منزل وی ترتیب یافت، گفت: خانواده شهدا به معنای‌واقعی‌کلمه در رشد فرهنگی جامعه اسلامی نقش بسیار زیادی دارند، بنابراین باید برای گرامیداشت مقام شامخ آنها بیش از پیش اهتمام کنیم و قدر‌دان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه، والدین، فرزندان و همسران شهدا هرکدام به تنهایی قادر هستند، زمینه را برای تکامل فکری و تحول فرهنگی جامعه فراهم کنند، ادامه داد: این قشر از جامعه برای همه ما الگو هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تلاش برای سوق دادن جامعه به سمت سعادت ابدی تاکید کرد و بیان داشت: شهدا بهترین اسوه برای ما در جهان معاصر هستند، که اگر دنباله‌رو آنها شویم، می‌توانیم نظام فکری نسل آینده را در مسیر درستی هدایت کنیم.

موسویان ضمن ابراز خشنودی از اینکه نسل جدید کشورمان با شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مانوس هستند، اضافه کرد: مطالعه وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا کمک می‌کند، فرزندان‌مان همچنان در این مسیر باقی بمانند.

انتهای پیام
captcha