برگزاری رویداد معرفتی «ماه» در 10 پهنه کشوری
کد خبر: 4116289
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

برگزاری رویداد معرفتی «ماه» در 10 پهنه کشوری

دوره معرفت و مهارت‌افزایی هیئت‌ها و تشکل‌های دینی با عنوان «ماه» از سوی سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی در 10 پهنه کشوری برگزار می‌شود.

دوره معرفت و هم‌افزاییبه گزارش ایکنا، دوره معرفت و مهارت‌افزایی هیئت‌ها و تشکل‌های دینی از سوی سازمان هیئات و تشکل‌های دینی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این دوره که عنوان دوره توانمندسازی «ماه» دارد، برای معرفت و مهارت‌افزایی هیئت‌ها و تشکل‌های دینی درآوردگاه تمدنی برگزار می‌شود. این دوره به هیئت‌هایی اختصاص دارد که ظرفیت اصلی خود را می‌دانند و در جامعه پیرامون خود کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند. 

این دوره که ویژه مدیران هیئت‌های مذهبی، مدیران رسانه هیئت، مدیران بهش نوجوانان هیئت و مدیران بخش بانوان هیئت برگزار می‌شود، همراه با ارائه مدرک معتبر کشوری و بهره‌مندی از مزایای ویژه خواهد بود.

مهلت ثبت نام در این دوره که ویژه استان‌های پهنه اول کشور شامل فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر برگزار می‌شود، از 25 دی‌ماه آغاز شده و تا روز دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

این دوره معرفت و مهارت‌افزایی با بهره‌مندی از توان علمی حجج اسلام قمی، میرزامحمدی، انجوی‌نژاد، سرلک، قاسیان، پناهیان، عابدینی، میرباقری، مرادی و اساتیدی همچون ساعی، یامین‌پور، رائفی‌پور، یکتا، ملتجی، قرایی و سنگری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریفات اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به نشانی اینترنتی www.roshdheiat.ir مراجعه و یا عدد 7 را به سامانه 10004615 ارسال کنند.

این رویداد در 10 پهنه کشوری برگزار می‌شود. دوره اول این رویداد اواخر بهمن‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد ملی ارتقا و توانمندسازی مدیران هیئت‌ها و تشکل‌های دینی کشور است تا بتوانند هیئت‌های تحت مدیریت خود را در حوزه‌های مختلف رشد و توسعه دهند.  

انتهای پیام
captcha