دروس مدارس در راستای تحقق جامعه اسلامی باشد
کد خبر: 4116447
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

دروس مدارس در راستای تحقق جامعه اسلامی باشد

استاندار فارس خواستار تدوین بسته‌ پرورشی برای دانش‌آموزان پایه اول تا دوازدهم شد و گفت: دروس آموزشی مدارس ما باید در راستای تحقق جامعه‌ اسلامی تدوین شود.

شورای آموزش و پرورش، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 2 بهمن در شواری آموزش و پرورش استان با بیان اینکه هر هفته ساعاتی، به جلسات فرهنگی، اعتقادی، پرورشی و تربیتی اختصاص داده شده است، گفت: توقع داریم در این‌گونه جلسات موارد مربوط به دانش‌آموزان، دانشگاه‌ها، سمن‌ها و... در حوزه‌ آموزش و پرورش و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار ارجاع پرونده ۷۶ مدرسه واقع در مناطق آسیب‌پذیر به قرارگاه محرومیت‌زدایی فارس شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود مشکلات این مدارس در قرارگاه مطرح و بررسی‌های لازم برای حل مشکلات آنان انجام شود.

ایمانیه همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تکمیل و تجهیز مدارس نیمه تمام تأکید کرد و افزود: باید برای معلم دینی و پرورشی و معاون پرورشی بسته‌ احراز صلاحیت تدوین شود.

نماینده عالی دولت در فارس خواستار تدوین بسته‌ پرورشی برای دانش‌آموزان پایه اول تا دوازدهم شد و گفت: دروس آموزشی مدارس ما باید در راستای تحقق جامعه‌ اسلامی تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فارس رتبه برتر مولدسازی کشور را به خود اختصاص داده است، خواستار ارائه گزارش عملکرد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان فارس شد.

انتهای پیام
captcha