کرسی تلاوت قرآن اذانگاهی در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4116581
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
در دهه فجر

کرسی تلاوت قرآن اذانگاهی در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه همدان گفت: کرسی تلاوت قرآن اذانگاهی قبل از اذان مغرب با حضور قاریان ممتاز استانی که دارای مدرک تلاوت در صدا‌وسیما هستند در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان، هر شب طی دهه فجر برگزار می‌شود.

مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدانمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های این اداره در ایام دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله فجر محفل انس با قرآن در یک بقعه شاخص برگزار می‌شود که یکی از این محفل‌ها در شهرستان تویسرکان است.

وی افزود: کرسی تلاوت قرآن اذانگاهی قبل از اذان مغرب با حضور قاریان ممتاز استانی که دارای مدرک تلاوت در صدا‌وسیما هستند در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان، هر شب طی دهه فجر برگزار می‌شود.

جمالی یادآور شد: سخنرانی و روایتگری انقلاب در بین صلاتین در امامزادگان شاخص استان با حضور سخنرانان ارزشی و از فعالان انقلابی همدان نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر است. همزمان با شب 22 بهمن‌‌ماه بانگ تکبیر از بقاع شاخص استان نیز پخش می‌شود و اسباب پذیرایی در روز 22 بهمن برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در محل بقاع متبرکه فراهم شده است.

وی بیان کرد: در مرحله کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف همدان که هفته گذشته در استان خوزستان برگزار شد، متأسفانه از شرکت‌کنندگان همدانی کسی موفق به کسب رتبه نشد.

انتهای پیام
captcha