برگزاری 20 محفل قرآنی همزمان با دهه فجر در همدان
کد خبر: 4117669
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

برگزاری 20 محفل قرآنی همزمان با دهه فجر در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های این اداره در ایام‌الله فجر با محوریت جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف است، بیان کرد: بیش از 20 محفل قرآنی در این ایام در سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری مدیر تبلیغات اسلامی استان همدانحجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، به برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله فجر و ماه رجب اشاره کرد و گفت: 40 برنامه‌ با محوریت جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و در این راستا جلسات گرامیداشت دهه فجر به‌صورت حضوری و مجازی شکل گرفته و در همه شهرستان‌ها پیگیری می‌شود.

وی از برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی برای مبلغان خبر داد و افزود: اعزام ۵۰۰ نفر از مبلغان به مناطق مختلف مساجد و مدارس شامل روحانیون اعزامی، مستقر، طرح هجرت و خود استقرار، بازدید از پایگاه نوژه از دستاوردهای انقلاب، توزیع بسته‌های حمایتی از طریق هیئت‌های مذهبی و خیرین، نشست‌های تخصصی بانوان با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های این اداره همزمان با ایام دهه فجر خواهد بود.

نظیری همچنین نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت هیئت‌های مذهبی در راهپیمایی، مسابقه کتابخوانی، روایتگری انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مراسم اعتکاف، برگزاری جشن در مساجد فعال استان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در ایام ولادت حضرت علی(ع)، برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان برتر و دعوت از قاریان خارج از استان و برگزاری کرسی‌های تلاوت را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 20 محفل قرآنی در این ایام در سراسر استان برگزار خواهد شد، افزود: همچنین گئده‌های رفاقتی در ۱۰ شب در مساجد تمام شهرستان‌ها با محوریت روحانی مساجد برگزار می‌شود.

وی برگزاری ماشین‌نویسی طرح‌های انقلاب، پویش‌های «من انقلابی‌ام»، نصب پرچم و ده‌ها برنامه فرهنگی را از برنامه‌های دیگر دانست.

انتهای پیام
captcha