خاطره‌گویی و دستاوردهای انقلاب در مساجد ملایر بیان می‌شود
کد خبر: 4117933
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
همزمان با دهه فجر

خاطره‌گویی و دستاوردهای انقلاب در مساجد ملایر بیان می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: راویان و مبارزان انقلابی به‌منظور خاطره‌گویی انقلابی و برای بیان دستاوردهای انقلاب در مساجد حاضر می‌شوند و هر شب یک دستاورد برای مردم از سوی ائمه جماعت تبیین می‌شود.

روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرروح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه 44 عنوان برنامه در دهه فجر از سوی این اداره در دهه فجر انجام می‌شود، از فعالیت تبلیغی 130 روحانی و مبلغ در این ایام خبر داد و گفت: این مبلغان مباحث تبلیغ و جهاد تبیین را بیان می‌کنند.

وی برگزاری نشست‌های متعدد با موضوع جهاد تبیین با دعوت از اساتید تبیین‌گر، جشن‌های محلات و روستا به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار، اعزام راوی و تبیین‌گر به مساجد و هیئت‌های مذهبی را نیز از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و افزود: راویان و مبارزان انقلابی به‌منظور خاطره‌گویی انقلابی و برای بیان دستاوردهای انقلاب در مساجد حاضر می‌شوند و هر شب یک دستاورد برای مردم از سوی ائمه جماعت تبیین می‌شود.

نجفی به برگزاری مسابقات فوتسال به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر با عنوان «جام انقلاب» بین تیم‌های فوتسال مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند‌ برای ثبت‌نام تا ۱۰ بهمن‌ماه به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند. تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات باید از سوی مساجد و هیئت‌های مذهبی معرفی شوند، دانش‌‌آموزان متوسط اول می‌توانند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اظهار کرد: برگزاری مراسم‌ مختلف، پویش‌ها، کرسی‌‌های تلاوت و محافل قرآنی با برگزاری شش محفل و کرسی تلاوت، مسابقات صوت و لحن، حفظ، اذان و تکبیر ویژه نوجوانان در مساجد، تجلیل از پدران آسمانی و پدران شهدا در روز پدر، برگزاری مراسم در مؤسسات و خانه‌های قرآنی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، برگزاری روز ملی ملایر در 21 بهمن، و تجلیل از خانواده آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی ملایر را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این ایام برشمرد.

انتهای پیام
captcha