۹۵ سالمند پرخطر تویسرکان از خدمات درمانی بهره‌مند شدند
کد خبر: 4118377
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

۹۵ سالمند پرخطر تویسرکان از خدمات درمانی بهره‌مند شدند

مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت تویسرکان گفت: ۹۵ سالمند پرخطر شهرستان به‌صورت کاملا رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

خدمات درمانی به سالمندانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تویسرکان، مریم منیعی، مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت تویسرکان گفت: در راستای اجرای برنامه حمایت از سالمندان پرخطر و با هدف ارتقای کیفیت زندگی سالمندان و بهبود حمایت‌های بهداشتی‌ و درمانی به این گروه آسیب‌پذیر جامعه، سالمندان پرخطر شناسایی و حمایت‌های بهداشتی و درمانی از این قشر آسیب‌پذیر انجام شد.

وی توضیح داد: در این طرح مراقبان سلامت و بهورزان واحدهای تابعه مرکز بهداشت شهرستان پس از شناسایی سالمندان پرخطر با توجه به وضعیت جسمانی و عدم توانایی سالمندان در مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجعه مستقیم به منازل آنها نمونه آزمایشگاهی تهیه و اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کردند.

منیعی اعلام کرد: در این طرح ۹۵ سالمند پرخطر شهرستان با همکاری کارشناس برنامه سلامت سالمندان ستاد، واحدهای آزمایشگاه و نقلیه، پزشکان، مراقبان سلامت و بهورزان به‌صورت کاملا رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

وی گفت: کارشناس برنامه سلامت سالمندان ستاد واحدهای آزمایشگاه و نقلیه، پزشکان، مراقبان سلامت و بهورزان در این طرح فعالانه مشارکت داشتند.

انتهای پیام
captcha