نمایشگاه طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بیجار افتتاح شد
کد خبر: 4119598
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

نمایشگاه طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بیجار افتتاح شد

نمایشگاه طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بیجار که به همت بنیاد برکت استان برپا شده بود، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 14 بهمن‌ماه در بیجار افتتاح شد.

نمایشگاه طرح‌های اشتغالزای اجتماع محور در بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلم عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، 14 بهمن در سفر به شهرستان بیجار، نمایشگاه طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت این شهرستان را افتتاح کرد.

وی در جمع مردم اهل سنت بیجار گفت: بعد از انقلاب، اتفاقات بسیار خوبی افتاد که به واسطه برخی ایرادها و مشکلات نباید آن را فراموش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: انسجام و وحدت مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی است و محبت بین مسلمانان افزایش یافت، نقطه قوتی که دشمن همواره روی آن بیشتر متمرکز است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب، شناخت اهل تشیع و تسنن از یکدیگر افزایش یافته و همین آگاهی باعث زندگی مسالمت‌آمیز آنان شده است، افزود: محبت و اخوت بین مسلمانان اعم از سنی و شیعه، باید بیش از پیش افزایش یابد تا باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه این عمل بد انسان‍‌ها است که باید از آن بیزاری جست نه خود انسان‌ها، ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) با محبت، حتی با مشرکان هم برخورد می‌کرد، بنابراین جایز نیست بین اهل ایمان و مسلمانان، کینه و دشمنی وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه نباید به واسطه قوم، مذهب و زبان، تجزیه و تفرقه را تقویت کرد، گفت: عامل اصلی تقویت وحدت، توجه به مشترکات و اجتناب از مطرح کردن اختلافات است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه به خدمات اررشمند نظام و پیشرفت های حاصل شده در کشور اشاره کرد و افزود: کارهای بسیاری مانده تا به سرانجام برسد ولی حجم خدمات انجام گرفته به هیچ عنوان قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

وی در ادامه گفت: دشمن با انجام تحریم و دشمنی‌های متعدد، هر بار رنگ عوض کرده و اتفاقی نو رقم زده است تا کشور را به هم بریزد اما به واسطه هوشیاری ملت و مسئولان این مهم محقق نشده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی بر لزوم جبران کاستی‌ها در زمینه خدمات و رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، دولت و سران قوا دلسوز هستند و تلاش همه برای برطرف شدن دغدغه‌های مردم است.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت اقدامات چشمگیری انجام شده که نباید نادیده گرفت، یادآور شد: در بحث زنان، شرایط امروز با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و هزاران کارمند، صدها عضو هیئت علمی و بانوان فعال در زمینه ورزش و کارآفرینی، نمونه بارزی از اتفاقات مثبت در طول انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی، در ادامه با حضور در منزل حسن میرزایی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس از ایثار و فداکاری این اسطوره صبر و وفاداری قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این سفر خود همچون گذشته از علمای شیعه و سنی دیدار کرد که در این راستا با ماموستا جعفری امام جمعه اهل سنت بیجار و حجت‌الاسلام نظری از روحانیون شیعه ساکن این شهر دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام
captcha