اجرای سرود «سربازان فرمانده» با مشارکت دانش‌‌آموزان اسدآبادی
کد خبر: 4120411
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

اجرای سرود «سربازان فرمانده» با مشارکت دانش‌‌آموزان اسدآبادی

نماینده جبهه فرهنگی سرو گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر ۷ تا ۱۵ می‌توانند تا تاریخ ۲۲ بهمن برای شرکت در گروه سرود سراسری «سربازان فرمانده» ثبت‌نام کنند.

گروه سرود امام زمانکبریا غفاری، نماینده گروه فرهنگی سرو اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان با اشاره به اجرای سرود «سربازان فرمانده» با مشارکت دانش‌آموزان این شهرستان گفت: این گروه سرود از ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان اسدآبادی تشکیل شده است که در نیمه شعبان‌ امسال سرود خود با موضوع امام زمان(عج) را اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دانش‌‌آموزان اسدآبادی استقبال خوبی از ثبت‌نام در گروه سرود «سربازان فرمانده» داشتند، گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر ۷ تا ۱۵ می‌توانند تا تاریخ ۲۲ بهمن با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/pjg9d8vq برای شرکت در این گروه سرود سراسری ثبت‌نام کنند.

نماینده گروه فرهنگی سرو اسدآباد افزود: شرکت‌کنندگان در این برنامه ۴۰ هزار تومان به‌عنوان هزینه ثبت‌‌نام به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۷۰۰۶۱۲۸۰۸ وازیر و برای هماهنگی با شماره ۰۹۱۸۶۴۱۶۹۳۳ تماس بگیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان همدان و اسدآباد گروه جبهه فرهنگی سرو نماینده اجرای این برنامه است، گفت: این گروه در سطح کشور فعالیت دارد و مرکز اصلی آن در قم است. حوزه فعالیت این گروه در تولید سرود و نما‌هنگ است که آثاری مثل «برکت ایران» به‌مناسبت دهه‌ کرامت، سرود «حیدری‌ام» به‌مناسبت عید غدیر و ساخت سرود «سرباز ای ظهور» به‌مناسبت دهه‌ محرم تولید کرده است.

غفاری از فیلمبرداری و ضبط این برنامه سرود در اسدآباد خبر داد و افزود: در حال پیگیری مکانی مشخص برای تمرین در اسدآباد هستیم که در اختیار گروه قرار گیرد.

وی‌ با بیان اینکه در سایر شهرهای کشور خیرین به کمک این گروه آمدند، اظهار کرد: برای ادامه این کار فرهنگی به کمک خیرین نیاز داریم تا بتوانیم این کار را به شایستگی برای امام زمان(عج) انجام دهیم و به دنبال جذب خیرین به نیابت از ۳۱۳ یار امام زمان(عج) هستیم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۴
0
0
عالی
captcha