مردم از مسئولان انقلابی در برخورد با هنجارشکنان حمایت می‌کنند
کد خبر: 4130695
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

مردم از مسئولان انقلابی در برخورد با هنجارشکنان حمایت می‌کنند

امام جمعه ملایر گفت: مردم از مسئولان انقلابی انتظار مطالبه‌گری در دفاع از ارزش‌های اسلامی را دارند و از مسئولان انقلابی حمايت می‌کنند.

حجت‌ الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر امروز 11 فروردین‌ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: بالاترین عبادت در ماه مبارک رمضان ورع از محارم خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه اینکه حتی خواب و دم و بازدم انسان روزه دار نیز ثواب دارد و خواندن یک آیه قرآن در این ماه برابر با ختم قرآن است، گفت: ورع با تقوا تفاوت دارد، انسانی که ورع دارد حتی فکر گناه نیز به ذهنش خطور نمی‌کند و روح و روانش لغزش ندارد.

ارزنده خطاب به نماز گزاران ماه رمضان را ماه گذشت از خطاهای دیگران دانست و گفت: همان طور که خداوند متعال از خطاهای ما می‌گذرد ما نیز باید عفو و گذشت داشته باشيم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روایات علایم ظهور اشاره شده است، تصریح کرد: بسیاری از علائم ظهور و آخر‌الزمان امروز در جامعه به چشم می‌خورد.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری از سخنانش به مسئله بد حجابی و بی حجابی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد در این زمینه از هم سبقت می‌گیرند گویا فتحی بزرگ انجام داده‌اند.

وی ضمن انتقاد از برخی مسئولان و کسانی که تحت تاثیر دشمن فضای کشور را به سمت موارد بی‌حجابی و مفاسد اخلاقی پیش می‌برند، گفت: در واقع این ها به دنبال این هستند این مسائل را که ضد انقلاب و نظام اسلامی است نهادینه کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به برخورد مسئولان شهرستان ملایر در برخورد با هنجار شکنان در مکان‌های تفریحی و توریستی ملایر در روز گذشته افزود: در این زمینه 12 اکیپ نسبت به پاکسازی تفرجگاه‌ها اقدام و با عوامل هنجار شکنی برخورد کردند.

خطیب جمعه ملایر ضمن تقدیر از بیانیه وزارت کشور در راستای حمایت از حجاب اضافه کرد: ما و مسئولان و مردم از بیانیه وزارت کشور حمایت کرده و دیگر نباید مماشاتی با هنجارشکنان وجود داشته باشد.

وی خطاب به هنجارشکنان تصریح کرد: در اغتشاشات هر عمل غیر انسانی را انجام دادند به جان عزیزان نیروی انتظامی و بسیجی افتادند، در مقابل نظام ایستادند، اما نظام رفعت اسلامی نشان داد، بدانید بعد از این دیگر مماشاتی در کار نخواهد بود و با هر نوع هنجارشکنی برخورد خواهد شد. مردم از مسئولان انقلابی انتظار مطالبه گری در دفاع از ارزش‌های اسلامی را دارند و از مسئولان انقلابی حمايت می‌کنند.

ارزنده همچنین به 12 فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب مقدمه ظهور امام زمان است و امیدواریم که زودتر به دست صاحب اصلیش برسد.

وی به رحلت حضرت خديجه(س) اشاره کرد و گفت: ایشان ام‌المومنین(س) است و خدمات ارزنده‌ای را به اسلام داشت که باید قدر این انسانهایی بزرگی که اسلام خدمت کردند را بدانیم.

انتهای پیام
captcha