اهدای ۱۹۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند همدان
کد خبر: 4142648
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

اهدای ۱۹۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از اهدای ۱۹۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در این استان خبر داد.

محمدرسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد استان همدانمحمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، به برنامه‌های این نهاد مردمی در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برنامه‌های کمیته امداد در این دهه با سه رویکرد تبیینی، فرهنگی و حمایتی اجرا می‌شود.

وی با تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته کرامت اظهار کرد: در این هفته تعداد 190 سری جهیزیه به ارزش تقریبی چهار میلیارد و 750 میلیون تومان شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و لباسشویی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از اجرای برنامه‌هایی از قبیل برگزاری مراسم بصیرت‌افزایی و مولودی‌خوانی برای خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: برگزاری مراسم با موضوع انس و الفت در خانواده و روابط والدین با فرزندان، همچنین روابط فرزندان با یکدیگر با تأسی از سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با حضور یک خطیب توانمند از جمله این برنامه‌هاست.

وی یادآور شد: ترغیب و تشویق مددجویان به شرکت در مسابقه خاطره‌نویسی رضوی و مسابقه کتابخوانی و عیادت از مددجویان بیمار و سالمند و دلجویی از ایشان در این هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha